ΝΕΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2017

Παραλαμβάνονται βιβλία καθημερινά και, παράλληλα, ενσωματώνονται στις αντίστοιχες κατηγορίες.

ΑΚΡΟΫΝΤ, ΠΗΤΕΡ [PETER ACKROYD]: Τ. Σ. Έλιοτ. Ο άνθρωπος πίσω από τη μάσκα, μτφ.-σημειώσεις Παλμύρα Ισμυρίδου, <Νεφέλη>, Αθήνα 2002, σελ. 401 (και 32 σελ. με φωτογραφίες εκτός κειμένου) [Προοίμιο / Η προέλευση 1888-1906 / Η αναζήτηση της γνώσης 1906-1914 / Μέσα στη δίνη 1914-1917 / Κύριος Έλιοτ, τραπεζικός υπάλληλος 1917-1918 / Εξαντλητική εργασία και σκοτούρες 1919-1920 / Η κατάρρευση 1921-1922 / Αίσθηση αποτυχίας 1923-1924 / Σε αναζήτηση πίστης 1925-1929 / Τα βάσανα του γάμου 1929-1931 / Χωριστοί βίοι 1932-1934 / Νέο ξεκίνημα 1934-1935 / Μετά την μπόρα 1935-1939 / Τα χρόνια του πολέμου 1939-1945 / Οι δοκιμασίες της ζωής 1946-1949 / Ο δημόσιος άντρας 1950-1956 / Επιτέλους ευτυχής 1957-1965 / Βιβλιογραφία / Ευχαριστίες / Πίνακας φωτογραφιών] [Τιμή πώλησης: 24,65 ευρώ. Με έκπτωση: 15,50 ευρώ]

ΑΡΑΓΚΟΝ, ΛΟΥΪ [LOUIS ARAGON]: Το μουνάκι της Ειρήνης, πρόλογος-μτφ. Ανδρέας Νεοφυτίδης, εισαγωγή André Pieyere de Mandiargues, <Εκδόσεις Γαβριηλίδης>, Αθήνα 1989, σελ. 133 [Ένας άγνωστος, σουρρεαλιστής Λουΐ Αραγκόν των ‘τρελών χρόνων’ του παρισινού μεσοπολέμου. ‘Ένα από τα ωραιότερα ερωτικά κείμενα που υπάρχουν’, λέει ο Αλμπέρ Καμύ. Το Μουνάκι της Ειρήνης δεν υπογράφεται ποτέ από τον συγγραφέα του που όμως ποτέ δεν αρνείται την πατρότητα του έργου. Στο ποιητικό αυτό κείμενο το γυναικείο γεννητικό όργανο, αποτελεί ‘πέτρα σκανδάλου’ και όπλο στα χέρια του Αραγκόν ενάντια στην υποκρισία και την μικρότητα της γαλλικής αστικής κοινωνίας.] [Τιμή πώλησης: 33,50 ευρώ. Με έκπτωση: 25,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΒΕΝΙΑΝΑΚΗΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ: Δάγκουλας, ο ‘δράκος’ της Θεσσαλονίκης. Συμβολή στην ιστορία των Ταγμάτων Ασφαλείας επί κατοχής (1941-1944), πρόλογος Στράτος Ν. Δορδανάς – Βάιος Καλογρηάς, <Επίκεντρο>, Θεσσαλονίκη 2016, σελ. 326 [Συντομογραφίες / Πρόλογος του συγγραφέα / Εισαγωγή / Από την ΕΕΕ στα Τάγματα Ασφαλείας {Η προετοιμασία ενός εγκλήματος – Τα Τάγματα Ασφαλείας} / Πόλεμος και κατοχή στα Γρεβενά {Η διαδρομή από την Αρτάκη στα Γρεβενά – Από την κήρυξη του πολέμου μέχρι την έναρξη της κατοχής} / Κατοχή και αντίσταση στα Γρεβενά {Η έξοδος του Δάγκουλα στο βουνό – Σύλληψη και κακοποίηση από τον ΕΛΑΣ} / Μια νέα αρχή στη Θεσσαλονίκη {Η συνεργασία με τις αρχές κατοχής – Η έναρξη της αντικομμουνιστικής δράσης – Οργάνωση και έδρα του σώματος} / Το who is who των πρωτοπαλίκαρων του Δάγκουλα {Το τμήμα Βαρδαρίου – Το τμήμα της οδού Αθηνών – Άλλα ‘παλικάρια’} / Σκοτάδι και τρομοκρατία {Το ξεκίνημα. Η ένοπλη δράση των Δαγκουλαίων: Ιανουάριος-Φεβρουάριος 1944 – Η καταξίωση: Μάρτιος-Απρίλιος 1944 – Η έξαρση: Μάιος 1944 – Το αποκορύφωμα: Το αιματηρό καλοκαίρι των Ταγμάτων Ασφαλείας, Ιούνιος-Ιούλιος 1944} / Μπλόκα και εκτελέσεις {Το μπλόκο της Καλλιθέας (24 Ιουλίου 1944) – Δεκατέσσερις φόνοι σε μία μέρα – Το μπλόκο της Νέας Ευκαρπίας – Οι εκτελέσεις στον Γαλλικό ποταμό – Το μπλόκο της Καλαμαριάς (13 Αυγούστου 1944) – Άλλες εκτελέσεις} / Η τελευταία περίοδος αίματος {Φήμες, αλλαγή στρατοπέδων και εκτελέσεις (Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 1944) – Η επιδρομή στην Κάτω Τούμπα (24 Σεπτεμβρίου 1944) – Η γερμανική αποχώρηση από τη Θεσσαλονίκη – Το άδοξο τέλος – Από τη μάχη του Κιλκίς στο Δημοτικό Νοσοκομείο – Μεταπολεμικές δίκες (Το πρελούδιο του τέλους των Δαγκουλαίων – Οι συλλήψεις της πολιτοφυλακής – Κρατούμενοι του ΕΛΑΣ – ‘Τα ποντίκια βγαίνουν από τις τρύπες τους’ – Οι στρατευμένοι Δαγκουλαίοι – Εξαφανισμένοι Δαγκουλαίοι: Οι εκτελεσμένοι – Απαλλαγμένοι με βούλευμα – Οι δίκες των Δαγκουλαίων)} / Αντί επιλόγου / Πηγές / Βιβλιογραφία / Πίνακας εκτελεσμένων / Ευρετήριο ονομάτων / Ευρετήριο όρων / Παράρτημα φωτογραφιών] [Τιμή πώλησης: 18,00 ευρώ. Με έκπτωση: 11,50 ευρώ]

ΓΚΙΝΣΜΠΕΡΓΚ, ΑΛΛΕΝ [ALLEN GINSBERG]: Ποιήματα, σημείωμα στην πρώτη έκδοση-σημείωμα για την δεύτερη έκδοση-μτφ. Άρης Μπερλής, προλογικό σημείωμα στο ‘Ουρλιαχτό’ Ουΐλλιαμ Κάρλος Ουΐλλιαμς, δεύτερη έκδοση, <Συνέχεια>, Αθήνα 1990, σελ. 154 [Ουρλιαχτό / Υποσημείωση στο ‘Ουρλιαχτό’ / Ένα σουπερμάρκετ στην Καλιφόρνια / Το δίδαγμα του ηλιοτρόπιου / Αμερική / Κάντις για τη Ναομί Γκίνσμπεργκ 1894-1956 / Ύμνος / Ποίημα ρουκέττα / Ευρώπη! Ευρώπη! / Στη θεία Ρόζα / Στον τάφο του Απολλιναίρ / Το λιοντάρι στ’ αλήθεια / Άγνοος / Θάνατος στ’ αυτί του Βαν Γκογκ! / Μεσκαλίνη / Μαγικός ψαλμός] [Συμπεριλαμβάνεται το κείμενο του ποιητή ‘Σημειώσεις που γράφτηκαν στην τελική ηχογράφηση του Ουρλιαχτού’ (1959) και συνέντευξή του στο περιοδικό Paris Review (1965).] [Τιμή πώλησης: 27,00 ευρώ. Με έκπτωση: 20,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΓΚΡΗΝ, ΓΚΡΑΧΑΜ [GRAHAM GREENE]: Η δύναμη και η δόξα, μτφ. Λένα Σακελλαρίου, <Πάπυρος Πρεςς Ε.Π.Ε.>, Αθήναι 1972(;), σελ. 271 [Στην τραχιά φύση του Μεξικού, στον αφόρητο καύσωνα και στις κατακλυσμιαίες βροχές. Προγεγραμμένος από τον Νόμο, κυνηγημένος από τους ανθρώπους, κι ακόμα αγριότερα από τον ίδιο τον εαυτό του, ένας Καθολικός ιερέας πλανιέται χρόνια και χρόνια σ’ έναν αδιάκοπο Γολγοθά. Το πάθος του πιοτού και ο φόβος του θανάτου, η πίστη και η αμφιβολία τον κατασπαράζουν. Να εγκαταλείψει τον αγώνα; Να συμβιβασθεί; Να μείνει;… Η αγωνία μιας ρημαγμένης ψυχής, ένα παράξενο συνειδησιακό δράμα, που υψώνεται σε σύμβολο της αδυναμίας, αλλά και της μεγαλοσύνης του ανθρώπου. Δοσμένο από την αριστοτεχνική πένα του Γκράχαμ Γκρην με την μορφή ενός μεστού σε δράση και γεμάτου απρόβλεπτες περιπέτειες μυθιστορήματος. Το βιβλίο που θεωρείται το αριστούργημα του γνωστού Άγγλου συγγραφέα.] [Τιμή πώλησης: 13,50 ευρώ. Με έκπτωση: 10,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΓΚΟΜΠΡΙΧ, Ε. Χ. [E. H. GOMBRICH]: Τέχνη και ψευδαίσθηση. Μελέτη για την ψυχολογία της εικαστικής αναπαράστασης, προλογικό σημείωμα-μτφ. Ανδρέας Παππάς, <Νεφέλη>, Αθήνα 1995, σελ. 456 [Πρόλογος στην πρώτη έκδοση / Πρόλογος στην πέμπτη έκδοση / Εισαγωγή: Ψυχολογία και ‘αίνιγμα του ύφους’ / Τα όρια της ομοιότητας {Από το φως στο χρώμα – Αλήθεια και στερεότυπο} / Λειτουργία και φόρμα {Η δύναμη του Πυγμαλίωνα – Σκέψεις για την ελληνική επανάσταση – Φόρμουλα και εμπειρία} / Η συμμετοχή του θεατή {Η εικόνα στα σύννεφα – Όροι της ψευδαίσθησης – Αμφισημίες της τρίτης διάστασης} / Επινόηση και ανακάλυψη {Η ανάλυση της όρασης στην τέχνη – Το πείραμα της καρικατούρας – Από την αναπαράσταση στην έκφραση} / Ανασκόπηση / Ευρετήριο ονομάτων] [Τιμή πώλησης: 80,00 ευρώ. Με έκπτωση: 60,00 ευρώ]

ΓΟΥΩΛΣ, ΝΗΛ ΝΤΟΝΑΛΝΤ [NEALE DONALD WALSCH]: Συζήτηση με το Θεό, 1ος τόμος, ανυπόγραφο προλογικό σημείωμα, δέκατη τέταρτη έκδοση, μτφ. Ρένα Καρακατσάνη, <Η Δυναμική της Επιτυχίας>, Αθήνα 2014(;), σελ. 278 [‘‘Έχω ακούσει το κλάμα της καρδιάς σου. Έχω δει την αναζήτηση της ψυχής σου. Ξέρω πόσο βαθιά έχεις ποθήσει την αλήθεια. Το φωνάζεις με πόνο, το φωνάζεις με χαρά. Αδιάκοπα. Με ικετεύεις. Να εμφανιστώ. Να αποκαλυφθώ. Το κάνω εδώ και τόσο ξεκάθαρα που δεν μπορείς να το παρανοήσεις. Με γλώσσα τόσο απλή που δεν μπορείς να μπερδευτείς. Με λέξεις τόσο κοινές που δεν μπορείς να χαθείς μέσα στην περιττολογία. Έλα, λοιπόν. Ρώτα με οτιδήποτε. Οτιδήποτε. Θα βρω τρόπο να σου φέρω την απάντηση. Ολάκερο το Σύμπαν θα χρησιμοποιήσω για να το κάνω…’’ Φαντάσου να μπορείς να κάνεις στο Θεό τις πιο δύσκολες ερωτήσεις που έχουν σχέση με την ύπαρξή σου, ερωτήσεις για την αγάπη και την πίστη, τη ζωή και το θάνατο, το καλό και το κακό. Φαντάσου να σου έδινε ο Θεός ξεκάθαρες και κατανοητές απαντήσεις… Συνέβη… Μπορεί να συμβεί… Μια ασυνήθιστη εμπειρία, που καθώς θα τη βιώνεις θα συγκινηθείς, θα χαρείς, θα κλάψεις και θα γελάσεις με το χιούμορ που περιέχει. Όμως το πιο σημαντικό είναι ότι κάτι θα αλλάξει. Κάτι μέσα σου θα μεταμορφωθεί .] [Τιμή πώλησης: 19,08 ευρώ. Με έκπτωση: 12,50 ευρώ]

ΓΟΥΩΛΣ, ΝΗΛ ΝΤΟΝΑΛΝΤ [NEALE DONALD WALSCH]: Συζήτηση με το Θεό, 3ος τόμος, Ένας ασυνήθιστος διάλογος, ανυπόγραφο προλογικό σημείωμα, μτφ. Ρένα Καρακατσάνη, <Η Δυναμική της Επιτυχίας>, Αθήνα 1999(;), σελ. 452 [Αυτό το σαγηνευτικό ντοκουμέντο συνεχίζει να αποκαλύπτει με τρόπο ριζοσπαστικό τις μεγάλες Αλήθειες. Συνεχίζει να απαντά στις ερωτήσεις της καρδιάς και του νου στο μεγάλο ταξίδι της αναζήτησης. Ολόκληρη η τριλογία καλύπτει ένα εκπληκτικό φάσμα θεμάτων, από το πώς να κάνεις τις σχέσεις σου να λειτουργούν, μέχρι την φύση της έσχατης πραγματικότητας και την κοσμολογία του σύμπαντος. Απαντά στις πιο δύσκολες ερωτήσεις για την ζωή, τον θάνατο, τον έρωτα, τον γάμο, το σεξ, τον ρόλο του γονιού, την παιδεία, την οικονομία, την πολιτική, την πνευματικότητα, τον χρόνο, την ζωή σε υψηλά εξελιγμένες κοινωνίες σε άλλα σημεία του σύμπαντος, το καλό και το κακό, τους πολιτισμικούς μύθους, τους συντρόφους της ψυχής μας, την φύση της αληθινής αγάπης… Σου δείχνει τον τρόπο να αποκαλύψεις και να εκφράσεις το πιο λαμπερό μέρος του εαυτού σου.] [Τιμή πώλησης: 20,88 ευρώ. Με έκπτωση: 13,50 ευρώ]

ΔΟΥΜΑΣ (ΠΑΤΗΡ), ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ [ALEXANDRE DUMAS]: Ο κόμης Μοντεχρήστος [2 τόμοι], μτφ. Στέλλα Βουρδουμπά, <Εκδόσεις Σπύρου Δαρεμά>, Αθήναι χ.χ., σελ. 519+736 [»Στις 24 Φεβρουαρίου 1815, ο ναυτοσκοπός της Νοτρ Νταμ ντε λα Γκάρντη ειδοποίησε πως φάνηκε το τρικάταρτο ‘Φαραώ’, που ερχόταν από τη Σμύρνη, το Τριέστι και τη Νάπολη. Όπως πάντα, ένας πιλότος της ακτής έφυγε αμέσως απ’ το λιμάνι, προσπέρασε τον πύργο του Εφ, και πλεύρισε το καράβι, ανάμεσα στο Βορτζιού και το νησί του Φριόν. Και πάλι, όπως πάντα, η ταράτσα του φρουρίου Σαιν Ζακ γέμισε από περίεργους, γιατί πάντα είναι μεγάλη υπόθεση για μας τους Μαρσεγιέζους, ο ερχομός ενός καραβιού, και μάλιστα μιας γαλέτας σαν το ‘Φαραώ’, φτιαγμένης και αρματωμένης στα καρνάγια της παλιάς Φοσέ, και που ανήκει σ’ έναν ντόπιο εφοπλιστή. Το καράβι προχωρούσε ωστόσο· είχε περάσει ανεμπόδιστα το στενό που είχε ανοίξει κάποια ηφαιστειακή έκρηξη, ανάμεσα στο νησί του Καλαζαρέν, και το νησί του Ζαρώ, είχε πλευρίσει το Πομέγκ, και έπλεε με όλα τα πανιά του, μα τόσο αργά, και τόσο μελαγχολικά θα έλεγε κανείς, που οι περίεργοι με το αλάνθαστο ένστικτο που προειδοποιεί για μια συμφορά, αναρωτήθηκαν ανήσυχοι, σαν τι κακό να είχε γίνει σε τούτο το καράβι…»] [Τιμή πώλησης: 31,95 ευρώ. Με έκπτωση: 24,00 ευρώ]

ΕΛΕΥΘΕΡΑΤΟΣ, ΛΕΥΤΕΡΗΣ: Οδοιπορικό μνήμης στην Κεφαλονιά της αντίστασης, προλογικό σημείωμα Δημήτρης Κάιλας, πρόλογος Πέτρος Πετράτος, σκίτσο εξωφύλλου Γιάννης Δερμεντζόγλου, <Κέντρο Μελέτης της Ιστορίας της Εθνικής Αντίστασης>, Αθήνα 1998, σελ. 408 [Εισαγωγή / Η Κεφαλονιά στις επάλξεις του αντιφασιστικού αγώνα {Με τη χρυσή της νιότης πανοπλία – Από το ΕΑΜ Νέων στην ΕΠΟΝ (Προοίμιο – Νεολαίοι πρωτοπόροι στον αγώνα – Οι πρωτομάχοι της λευτεριάς) – Οι εκπαιδευτικοί στην πρωτοπορία – Αίνος: Το μετερίζι της λευτεριάς – Οι Ιούδες – Έτσι σώθηκαν οι πατριώτες… – Η γιάφκα του Ληξουριού – Ο ‘ελεύθερος σκοπευτής’ – Εκεί, στα Βαλσαμάτα… – Ο Χριστός ξανασταυρώνεται – Ο Προμηθέας του Ελειού – Αψηφώντας το θάνατο – Ρέκβιεμ στα βράχια – Η σύλληψη του δασκάλου – Από τη μάχη της διαφώτισης (Η απαγωγή του πολύγραφου… – …της γραφομηχανής… – …και των τυπογραφικών στοιχείων) – Σύγχρονη οδύσσεια με φόντο την Ιθάκη – Οι Γερμανοί ξανάρχονται, με αγάπη… – Μπλόκο στο Περαχώρι της Ιθάκης – Τι τα θέλουμε τα όπλα… – Εθνική αντίσταση (ποίημα του Π. Ζαφειράτου)} / Η προσφορά του λαού της Κεφαλονιάς στο συμμαχικό αγώνα {Πρωταγωνιστικός ο ρόλος του ΕΑΜ στην ιταλογερμανική σύρραξη (Ηττοπαθής λόγος και αγωνιστικός αντίλογος – Οι σύμμαχοι υπόσχονται… – Αγωνιστική επιλογή – Stukas αντί Spitfires – Φραστικές αλχημείες και πραγματικότητα – Τρίπτυχο δράσης και προσφοράς – Επισημάνσεις) – Άμος Παμπαλόνι: Η ψυχή της αντίστασης – ‘Σφαγές’ που… σφαγιάζουν την αλήθεια – Ρέντζο Απολλόνιο, ο μυστηριώδης… – Στους πολεμοκάπηλους (ποίημα του Π. Ζαφειράτου)} / Κριτικά και αυτοκριτικά {Οι… αλήτες και οι βέβηλοι – Οι παραχαράκτες και η… αντιστασιακή ΠΟΚ – ‘Συμμάχων’ λόγια και έργα… – Με παρρησία και τόλμη – Τα ‘εγκλήματα’ του ΕΑΜ – Ο άνθρωπος της αντίστασης – Εθνική αντίσταση και δημοκρατία – Λαός (ποίημα του Π. Ζαφειράτου)} / Αντί για επίλογο {Συζήτηση μ’ ένα φίλο από τα παλιά… – Κάλεσμα στους νέους} / Με ευγνωμοσύνη… / Βιβλιογραφία / Ευρετήριο προσώπων / Ευρετήριο τοπωνυμίων] [Τιμή πώλησης: 42,60 ευρώ. Με έκπτωση: 32,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΙΟΝΕΣΚΟ, ΕΥΓΕΝΙΟΣ [EUGÈNE IONESCO]: Σημειώσεις και αντισημειώσεις, μτφ.-σημειώσεις Ιουλία Ιατρίδη, <Αρίων>, Αθήνα 1971, σελ. 204 [Πρόλογος / Εμπειρία θεάτρου / Αντίλογοι και μαρτυρίες {Ομιλίες για την πρωτοπορία – Πάντα για την πρωτοπορία – Γνώμες για το θέατρό μου και για τις γνώμες των άλλων – Μαρτυρίες (Όταν γράφω – Ποτέ δεν κατόρθωσα – Αυτός που τολμά να μη μισεί γίνεται προδότης – Τα έργα μου κι εγώ – Συχνά με παρακάλεσαν…)} / Τα έργα μου {Φαλακρή τραγουδίστρια (Η τραγωδία της γλώσσας – Για την περίπτωση της Φαλακρής τραγουδίστριας – Γέννηση της τραγουδίστριας) – Οι Καρέκλες (Κείμενο για το πρόγραμμα του θεάτρου ‘Nouveau Lancry’ – Για τις Καρέκλες γράμμα στον πρώτο σκηνοθέτη – Σημειώσεις για τις Καρέκλες) – Για τον Ιάκωβο (Γενική δοκιμή) – Για τον Αμεδαίο – Σημειώσεις για τον Ρινόκερω (Πρόλογος για τον Ρινόκερω) – Συνέντευξη του μέγιστου σατράπη Ιονέσκο από τον ίδιο – Ρινόκερως (Προοίμιο – Σημειώσεις για τον Ρινόκερω – Ο Ρινόκερως στις Ηνωμένες Πολιτείες) – Σημειώσεις για το θέατρο (Προοίμιο – Σημειώσεις για το θέατρο, 1953) – Άλλες σημειώσεις – Θέατρο ‘εκ των έσω’ (Προοίμιο – Απόσπασμα από ένα γράμμα, 1967 – Άλλο απόσπασμα – Άλλες σημειώσεις) – Πρόσφατες σημειώσεις (Προοίμιο – Για την κρίση του θεάτρου – Το υπο-ρεαλιστικό είναι ρεαλιστικό – Σημειώσεις σε μπλοκ) – Άλλες σελίδες ημερολογίου – Έκανα αντι-θέατρο; (Προοίμιο – Κατασκευή τύπων – Για τους ‘τεχνίτες’ – Το παράδοξο)} / Πέρα απ’ το θέατρο {Ανεκδοτολογικό πορτραίτο του Μπρανκούζι – Ο Σνάιντερ και η ζωγραφική} / Index] [Τιμή πώλησης: 32,00 ευρώ. Με έκπτωση: 24,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

H_fwtografia_tou_syntagmatarxhΙΟΝΕΣΚΟ, ΕΥΓΕΝΙΟΣ [EUGÈNE IONESCO]: Η φωτογραφία του συνταγματάρχη, μτφ. Δέσποινα Ψάλλη, <Ροές>, [Αθήνα] 1988(;), σελ. 169 [Σημαιούλα / Η φωτογραφία του συνταγματάρχη / Ο πεζός του αέρα / Θύμα του καθήκοντος / Ρινόκερος / Βούρκος / Άνοιξη 1939: Τα συντρίμμια της θύμησης. Σελίδες ημερολογίου] [Τιμή πώλησης: 18,00 ευρώ. Με έκπτωση: 13,50 ευρώ]

ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ Β.: Η εθνική αντίσταση στην Εύβοια (1941-1944), πρόλογος Σπύρος Δ. Λουκάτος, Αθήνα 2007, σελ. 381 [Πρόλογος του συγγραφέα / Εισαγωγή / Η κατάληψη της Εύβοιας από τα εχθρικά στρατεύματα και η οργάνωση της αντίστασης από το ΕΑΜ / Η πολύμηνη αιματηρή αναμέτρηση (Γενάρης-Σεπτέμβρης 1944) / Παράρτημα / Βιβλιογραφία / Ευρετήριο: Ονόματα προσώπων / Παροράματα] [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΚΑΡΤΕΡ, ΑΝΤΖΕΛΑ [ANGELA CARTER]: Η ματωμένη κάμαρα, μτφ. Αργυρώ Μαντόγλου, <Εκδόσεις Χατζηνικολή> Αθήνα 2001, σελ. 202 [Τα παλιά δημοφιλή παραμύθια, μύθοι και θρύλοι αναβιώνουν, έντεχνα τροποποιημένα στο «Η ματωμένη κάμαρα» όπου η Άντζελα Κάρτερ επιτυγχάνει να διακωμωδήσει τις πατριαρχικές δομές και αξίες για την αντρική υπεροχή και τη θέση της γυναίκας και μέσα από σύνθετες ανατροπές αποκαλύπτει πως αυτές έχουν περάσει στο συλλογικό ασυνείδητο. Με τη σύγχρονη διασκευή των παλιών γνωστών αφηγήσεων που όλοι γνωρίσαμε και αγαπήσαμε σαν παιδιά, μας περιγράφει τους τρόπους που οι γυναίκες έχουν λεηλατηθεί στο δυτικό πολιτισμό και καταδεικνύει πως τα φαινομενικά αθώα στοιχεία της λαϊκής κουλτούρας μάς έχουν επηρεάσει. Η Κάρτερ με το μαγικό ρεαλισμό της γραφής της και την αισθησιακή χρήση της γλώσσας υφαίνει μια σειρά από εντυπωσιακές μεταμορφώσεις των παραδοσιακών ηρωΐδων και αποδομεί το δίπτυχο της θηλυκότητας, της μυθικής κακιάς μάγισσας και του καλού και αθώου κοριτσιού. Όλα τα κορίτσια-θύματα στα παραμύθια όπως η Χιονάτη, η Κοκκινοσκουφίτσα, η Ωραία και το Τέρας αλλάζουν ρόλους, μετουσιώνονται και εξελίσσονται μέσα από την εμπειρία. Εδώ το κορίτσι των παραμυθιών πλέον μεγαλώνει, αφήνει πίσω τον κόσμο της παιδικής ηλικίας, έναν κόσμο ανημποριάς και φόβου και επιπλέον παίρνει αυτό που διεκδικεί. Στο βιβλίο περιλαμβάνονται τα διηγήματα: ‘Ματωμένη κάμαρα’, ‘Οι ερωτοτροπίες του κυρίου Λέοντα’, ‘Η νύφη του Τίγρη’, ‘Ο Παπουτσωμένος Γάτος’, ‘Ο βασιλιάς του δάσους’, ‘Η Χιονάτη’, ‘Η λαίδη του σπιτιού του έρωτα’, ‘Ο Λυκάνθρωπος’, ‘Παρέα με τους Λύκους’ και ‘Η Λύκαινα-Αλίκη’.] [Τιμή πώλησης: 14,92 ευρώ. Με έκπτωση: 10,50 ευρώ]

Me_ta_matia_enos_dytikouΚΟΝΡΑΝΤ, ΤΖΟΖΕΦ [JOSEPH CONRAD]: Με τα μάτια ενός Δυτικού, ανυπόγραφο εισαγωγικό σημείωμα, μτφ. Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης, επίμετρο Σώτη Τριανταφύλλου, ανυπόγραφη εργοβιογραφία, <Ερατώ>, Αθήνα 1992, σελ. 431 [Το Με τα μάτια ενός Δυτικού, γραμμένο στα 1911, είναι ένα ταξίδι του Conrad στα σκοτάδια της ανθρώπινης αβύσσου, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί μια συμβολή στην κατανόηση της ρωσικής ιδιοσυγκρασίας. Η ιστορία εκτυλίσσεται ανάμεσα σε δυο πόλεις: τη ληθαργική, ανέμελη και τρυφηλή Γενεύη και τη γεμάτη ψιθύρους και τριγμούς Πετρούπολη, την εποχή που η Πετρούπολη ήταν ακόμη Αγία. Το μυθιστόρημα αυτό δεν είναι παρά μια προφητεία για την τσαρική αυτοκρατορία που καταρρέει, την απειλή του γερμανικού ιμπεριαλισμού, την επανάσταση του 1917 που αχνοφαίνεται και την κατάληξή της, εβδομήντα πέντε χρόνια αργότερα. Είναι ένα βιβλίο που μοιάζει πολιτικό αλλά δεν είναι· μοιάζει με ιστορικό ή περιπετειώδες αλλά δεν είναι τίποτα απ’ όλα αυτά. Είναι ένα βιβλίο που μιλάει για τα πάντα· μήπως όμως αυτός δεν είναι και ο ορισμός του μεγάλου μυθιστορήματος;] [Τιμή πώλησης: 29,00 ευρώ. Με έκπτωση: 22,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΚΟΣΚΙΝΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ε.: Αναμνήσεις αιχμαλωσίας από Στάλαγκ Λουφτ Άϊνς (Stalag Luft Eins). Στρατόπεδο αιχμαλώτων αεροπορίας στο Μπαρθ Γερμανίας, Αθήνα(;) χ.χ., σελ. 309 [Πρώτο στρατόπεδο αιχμαλώτων αεροπορίας στην Γερμανία. Αντί προλόγου / Πηγαίνοντας στο στρατόπεδο αιχμαλώτων πολέμου αεροπορίας (Stalag Luft Ι) {Προοίμιο – Αναδρομή στο σημείο της αναγκαστικής προσθαλασσώσεώς μου και στην Αθήνα – Στο στρατόπεδο διελεύσεως αιχμαλώτων στη Θεσσαλονίκη – Προς στρατόπεδο διελεύσεως αιχμαλώτων πολέμου Φρανκφούρτης. Φυλακαί Φρανκφούρτης – Αναχώρηση για Μπαρθ – Κατηγορίαι στρατοπέδων – Περίοδος παχιών αγελάδων. Κανονική διανομή δεμάτων – Τα τρόφιμα των Γερμανών – Οι οκτώ αιχμάλωτοι του δωματίου οκτώ της παράγκας έξι – Εμπορικότης αιχμαλώτων. Διαφορετική μεταχείριση αιχμαλώτων στην Αμερική – Αυτόματα πλυντήρια αιχμαλώτων – Αξιοπρόσεκτες ιστοριούλες αιχμαλώτων – Σύστημα πληροφορήσεως αιχμαλώτων – Πώς κάναμε τον χρόνο του αιχμαλώτου να λιγοστεύει κάθε μέρα – Πνευματική κατάσταση των αιχμαλώτων – Σεξουαλική κατάσταση αιχμαλώτου – Διακοπή χορηγήσεως δεμάτων του Ερυθρού Σταυρού – Διανομή μερίδων φαγητού με το… κουμπάσσο – Γατοκυνηγητό για να βρεθεί… κρέας γερμανικό – Δυσκολίες στην πείνα μας – Περιορισμός και στα κάρβουνα – Περιορισμός νερού. Παγαποντιές εν δράσει – Φημολογία… Αποτελέσματα περικοπών – Τονωτικά νέα από την Ελλάδα! – Το από δυτικά και όχι ‘εξ ουρανού’… ‘μάννα’ – Αγώνες προ του τέλους και… μαθήματα ρωσικής γλώσσης – Έκτακτος σύσκεψη Γερμανού διοικητή με Αμερικανό και Άγγλο – Πρωτομαγιά 1945 – Επίσημη ρωσική απελευθέρωση – Η ζωή στο στρατόπεδο με τους Ρώσους – Επίσκεψη Ελληνίδας από το Μπαρθ – Συνέχεια σκληρών στιγμών – Οι κάτοικοι του σειόμενου Μπαρθ υποκλίνονται προ των Ερυθρών – Επίσκεψη Ελληνοεβραίων – Θάνατος Αμερικανού από τούρτα – Συμπλοκή Ρώσων με Ες-Ες στο δασάκι μας – Διαδόσεις φημών – Αποτελέσματα ευμάρειας των αιχμαλώτων – Ρωσική… επέλαση στα Γερμανιδάκια – Επίσκεψη του Ρώσου στρατάρχου Ροκοσόφσκι – Μπανιαρίζονται οι Ρωσίδες – Δευτέρα επίσκεψις των Ελλήνων εβραϊκής καταγωγής – Επίσκεψη στο Μπαρθ – Ρωσική θεατρική παράσταση – Πράξις στρατιωτικής παραδόσεως – Κατασκοπευτικός περίπατος – Ρωσική κατοχή – Λουκούλειο γεύμα στην βίλα των Ελληνοεβραίων – Ρωσική δεσποτεία – Αναχώρηση με αμερικανικά αεροπλάνα} / Τι περιείχαν τα δέματα του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού] [Τιμή πώλησης: 35,00 ευρώ. Με έκπτωση: 26,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΛΑΣΚΑΡΙΣ, ΜΠΑΜΠΗΣ: Noise Full of Love: Το αγγλόφωνο ελληνικό ροκ στη δεκαετία του ’80, <Τυφλόμυγα>, Αθήναι 2017, σελ. 173 [Πρόλογος / ‘Top of the World Ma!’…. / Εναλλακτική ροκ αγορά / Οι μέρες της κασέτας / Από τον Πήγασο στο Gagarin: Αγάπη, επιμονή και διεκδίκηση / Οι No Man’s Land, ο Βασίλης Αθανασιάδης, η ροκ στιγμή και η ‘ψυχεδελική βιομηχανία’ / Ο R. R. Hearse και το αντιθέατρο του θορύβου / Τα ροκ ημερολόγια / Χρήστος Δασκαλόπουλος: Όψεις της κριτικής / Ο Βασίλης Τζαβάρας και οι Anti Troppau Council / Οι South of No North και η απαγορευμένη ήπειρος / Μία γενική κριτική θεώρηση, παραλειπόμενα και κάποιες αποτιμήσεις / Το αστικό τοπίο / Η διαχείριση του σώματος / Ο ελληνικός τρόπος / Αντί επιλόγου: ‘You gotta keep livin’’] [Τιμή πώλησης: 12,19 ευρώ. Με έκπτωση: 8,00 ευρώ]

ΛΕ ΦΑΝΥ, ΤΖΟΖΕΦ ΣΕΡΙΝΤΑΝ [JOSEPH SHERIDAN LE FANU]: Το άγρυπνο μάτι, εισαγωγή-εργοβιογραφία Ευαγγελία Κουλιζάκη, μτφ. Μαργαρίτα Ζαχαριάδου, <Άγρα>, Αθήνα 2016, σελ. 123 [Ο Σεριντάν Λε Φανύ είχε πολλούς θαυμαστές – ανάμεσά τους και αρκετούς επιφανείς ομοτέχνους του. Ο M. R. James ισχυριζόταν ότι ‘κατορθώνει να εμπνέει τον μυστηριώδη τρόμο καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον συγγραφέα’, ενώ ο Henry James διατεινόταν ότι οι ιστορίες του ήταν ‘‘το ιδανικό ανάγνωσμα για μεταμεσονύχτιες ώρες σ’ ένα σπίτι στην εξοχή’’ – διατυπώσεις που ιχνογραφούν απλώς το περίγραμμα μιας απαράμιλλης αφηγηματικής και εικονοπλαστικής ικανότητας στην υπηρεσία μιας προσωπικής ποιητικής του τρόμου, που στηρίζεται στην υποβλητικότητα και πάλλεται από έναν γνήσιο όσο και παράδοξο λυρισμό με μεταφυσικές προεκτάσεις. Το Άγρυπνο μάτι είναι από τις πλέον χαρακτηριστικές ιστορίες του Λε Φανύ και από τις πλέον αριστοτεχνικές όσον αφορά την κλιμάκωση της υφέρπουσας απειλής και τη συντριπτική επικράτησή της έναντι της λογικής και τελικά της ζωής του ήρωα. Ο Μπάρτον, άνδρας ορθολογιστής, με περιπέτειες και εμπειρίες, αποφασίζει στο Δουβλίνο να προσχωρήσει στο ρεύμα μιας κοινωνικά αποδεκτής κανονικότητας – να κατασταλάξει, να συνάψει γάμο με μια νεαρή κυρία, να ενσωματωθεί. Τα σχέδιά του ανατρέπονται όταν ένα βράδυ ακούει βήματα να τον ακολουθούν – βήματα που δεν τον εγκαταλείπουν έκτοτε και που φαίνεται να ανήκουν σ’ έναν (πραγματικό ή φανταστικό;) διώκτη, αποφασισμένο να τον κυνηγήσει μέχρι τέλους και να γίνει η νέμεσή του για ένα σφάλμα που διαπράχθηκε στο παρελθόν και παραμένει έως τη λύση του δράματος ανεξιχνίαστο. Όμως, ακόμα και όταν ο συγγραφέας παραχωρεί μια ενδεχόμενη ερμηνεία, λίγα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους και ποτέ δεν καθησυχαζόμαστε στ’ αλήθεια: κάτι ελλοχεύει εκεί έξω και πιθανότατα δεν μας είναι ανοίκειο, ξένο. Βρισκόμαστε σίγουρα κάτω απ’ τον αστερισμό της αμφισημίας.] [Τιμή πώλησης: 10,90 ευρώ. Με έκπτωση: 9,80 ευρώ]

ΛΙΠΠΜΑΝ, ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ Α. [EDWARD A. LIPPMAN]: Η ηθική αντίληψη της μουσικής στην αρχαία Ελλάδα, μτφ. Ν. Γεωργόπουλος, <Ανοιχτή Πόλη>, Αθήναι 1999, σελ. 45 [Σε αυτό το μικρό αλλά σημαντικό βιβλίο αρχαιογνωσίας, ο Ε. Α. Lippman έρχεται να εξετάσει την ηθική αντίληψη – και χρήση – της μουσικής από τους αρχαίους Έλληνες, αλλά και την ευρύτερη κοινωνική και διαμορφωτική της φιλοσοφία, από τους Ορφικούς στην πολιτειακή εθνική λατρεία, από την Αθήνα στη Σπάρτη, από την ‘αρχαϊκή’ εποχή στη λεγομένη ‘κλασική’.] [Τιμή πώλησης: 10,00 ευρώ. Με έκπτωση: 7,50 ευρώ]

ΜΗΤΣΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ: Αυτόχειρ, έρευνα-βιβλιογραφικό σημείωμα Δέσποινα Δρακοπούλου, σημείωμα-φιλολογική επιμέλεια Μανόλης Σαββίδης, επίμετρο Δέσποινα Δρακοπούλου – Μανόλης Σαββίδης, <Ιστός>, Αθήνα 1996, σελ. 72 [‘‘. . . Ο ‘Αυτόχειρ’ είναι ένα κείμενο το οποίο, λόγω της ιδιομορφίας του (αλλά και της ιδιομορφίας του συγγραφέως), προσελκύει το επαγγελματικό ενδιαφέρον φιλολόγων τε και ψυχιάτρων. Ως νεαρός φιλόλογος εκ φιλολόγων, σαγηνεύτηκα από την χρήση της γλώσσας. . .’’] [Τιμή πώλησης: 9,59 ευρώ. Με έκπτωση: 7,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΜΗΤΣΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ: Παρά τοις δούλοις &Τα Ιωάννινα, εισαγωγή-φιλολογική επιμέλεια Γιάννης Παπακώστας, δεύτερη εκτύπωση, <Εκδόσεις Πατάκη>, Αθήνα 2004, σελ. 88 [(. . .) Δύο πεζά κείμενα του Μιχαήλ Μητσάκη. . . Και τα δύο γράφτηκαν την ίδια περίπου περίοδο και με την ίδια αφορμή: από ένα ταξίδι που πραγματοποίησε ο Μητσάκης στα Γιάννενα, ως απεσταλμένος, προφανώς, του διευθυντή της εφημερίδας Ακρόπολις, Βλάση Γαβριηλίδη. ‘Δούλοι’ είναι οι κάτοικοι αυτής της τουρκοκρατούμενης, τότε, ηπειρωτικής πόλης, την οποία ο συγγραφέας επισκέφθηκε στα 1887. . . Το ‘Παρά τοις δούλοις’ έρχεται ύστερα από δύο άλλα εκτεταμένα ταξιδιωτικά κείμενα του Μητσάκη. Το ένα αναφέρεται σε ταξίδι που είχε πραγματοποιήσει στη Θεσσαλία και το άλλο στην Κέρκυρα.] [Τιμή πώλησης: 11,36 ευρώ. Με έκπτωση: 7,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΜΗΤΣΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ: Εις τον οίκον των τρελών, εισαγωγή-φιλολογική επιμέλεια Γιάννης Παπακώστας, <Εκδόσεις Πατάκη>, Αθήνα 2004, σελ. 107 [Επί τα ίχνη. . . είναι ο τίτλος της νέας αυτής Σειράς. Στη Σειρά στεγάζονται άγνωστα, λανθάνοντα ή αθησαύριστα κείμενα. Τα κείμενα αυτά μπορεί να είναι μελέτες, μαρτυρίες κι ακόμη δυσεύρετα λογοτεχνικά έργα παλαιότερων εποχών. Φιλοδοξία της Σειράς είναι να συνδεθεί με τη λογοτεχνική παράδοση και παράλληλα να ανασύρει από τη λήθη έργα, τα οποία παρέμεναν απρόσιτα στον αναγνώστη, εμπλουτίζοντας, όσο αυτό είναι δυνατόν, την έρευνα. Ο τίτλος, άλλωστε, είναι ενδεικτικός του είδους και της φυσιογνωμίας της. Στον παρόντα τόμο περιλαμβάνονται πέντε σπονδυλωτά ταξιδιωτικά κείμενα με επίκεντρο την Κέρκυρα, την οποία ο Μιχαήλ Μητσάκης είχε επισκεφθεί στα 1886. Τα κείμενα αυτά είχαν δημοσιευθεί για πρώτη φορά στο περ. Εστία και τώρα, όλα μαζί, εκδίδονται εδώ. Τα κείμενα που περιλαμβάνει το τομίδιο είναι τα εξής: ‘Μέχρι Κερκύρας’, ‘Δύο ανάκτορα. (Κερκυραϊκαί εντυπώσεις)’, ‘Το εν Κερκύρα Σωφρονιστήριον’, ‘Εις τον οίκον των τρελών’ και ‘Εν βιομηχανικόν κατάστημα’.] [Τιμή πώλησης: 11.36 ευρώ. Με έκπτωση: 7,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΜΟΔΗΣ, Γ.: Τέσσαρες δίκες στη Θεσσαλονίκη, <Πάπυρος>, Αθήναι χ.χ., σελ. 239 [Πρόλογος / Ο.Π.Λ.Α. ή Στενή Αυτοάμυνα {Προοίμιο – Η δίκη – Φόνοι και απόπειρες φόνων (Κοφίτσας – Ο κ. Γ. Βαρδουλάκης – Χωροφύλακες και περιπτερούχοι – Λίγη ερωτική αντιζηλία) – Εκστρατεία εναντίον καφενείου ημέρα του Πάσχα – Βόμβες – Βόμβες κατά αεροπόρων – Ανατινάξεις – Ληστείες – Απολογία Παπαγεωργίου ή ‘Τάκη’ – Απολογία Αλβανού Ακινδύνου – Επίλογος} / Μ.Λ.Α. ή Μαζική Λαϊκή Αυτοάμυνα {Προοίμιο – Η αποκάλυψις – Καταφύγια – Οι στόχοι της Μ.Λ.Α. – Πολλά όπλα, λίγα χέρια – Απολογίες – Και μια γόησσα – Η αλύγιστη μοδίστα – Η απολογία του αρχηγού} / Οικονομική διαχείρισις και στρατολογία {Προοίμιο – Στρατολογία – Οικονομική διαχείρισις – Επιχειρήσεις – Τυπογραφείον, βιβλιοπωλείον, αυτοκίνητα κ.λπ. – Η δίκη} / Υπόθεσις Πολκ {Προοίμιο – Το έγκλημα – Η αποκάλυψις}] [Τιμή πώλησης: 27,00 ευρώ. Με έκπτωση: 20,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΜΠΑΛΖΑΚ, ΟΝΟΡΕ ΝΤΕ [HONORÉ DE BALZAC]: Σημειωματάριο της Ανθρώπινης Κωμωδίας. Ο Κωστής Παπαγιώργης ανθολογεί Ονορέ ντε Μπαλζάκ, πρόλογος Κωστής Παπαγιώργης, <Εκδόσεις Μπάστας-Πλέσσας>, Αθήνα 1995, σελ. 341 [Σκηνές της ιδιωτικής ζωής / Σκηνές της επαρχιακής ζωής / Σκηνές της παρισινής ζωής / Σκηνές της πολιτικής ζωής / Σκηνές της στρατιωτικής ζωής / Σκηνές της αγροτικής ζωής / Φιλοσοφικές μελέτες / Αναλυτικές μελέτες] [Σειρά: Η μικρή κιβωτός] [Τιμή πώλησης: 29,00 ευρώ. Με έκπτωση: 22,00 ευρώ]

ΜΠΑΜΠΑΣΑΚΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ-ΙΚΑΡΟΣ: Το φαινόμενο Μπομπ Ντύλαν, φωτογραφίες Μαρίλη Ζάρκου, <Μεταίχμιο>, Αθήνα 2016, σελ. 192 [Well, I’m right here: Ένα Νόμπελ για τον Bob / My back pages: Οι πίσω μου σελίδες / There was music in the cafés at night and revolution in the air: Dylan and Debort, I / Well, Shakespeare, he’s in the alley: Στη γλώσσα του Σαίξπηρ / There was music in the cafés at night and revolution in the air: Dylan and Debort, II / Yippee! I’m a poet, and I know it, hope I don’t blow it: Υλικό Dylan / I just chose that name and it stuck: Από τον Robert Allen Zimmerman στον Bob Dylan / And it’s a hard, it’s a hard, it’s a hard, and it’s a hard, it’s a hard rain’s a-gonna fall: Το φαινόμενο Bob Dylan, I / All along the watchtower (I): Ο Πουλικάκος, ο Σαββόπουλος, ο Φαληρέας, ο Μοροζίνης, ο Πούλιος, ο Τζώρτζης, ο Βακαλόπουλος, ο Τρούσας και η… Μαριάννα Τόλη! / All along the watchtower: Ο Πουλικάκος, ο Σαββόπουλος, ο Φαληρέας, ο Μοροζίνης, ο Πούλιος, ο Τζώρτζης, ο Βακαλόπουλος, ο Τρούσας και η… Μαριάννα Τόλη! (II) / All along the watchtower: Ο Πουλικάκος, ο Σαββόπουλος, ο Φαληρέας, ο Μοροζίνης, ο Πούλιος, ο Τζώρτζης, ο Βακαλόπουλος, ο Τρούσας και η… Μαριάννα Τόλη! (III) / I accept chaos, I’m not sure whether it accepts me: Είμαστε προάγγελοι του χάους (Γιώργος Μακρής) / Well, Shakespeare, he’s in the alley: Στη γλώσσα του Σαίξπηρ, II / Like a rolling stone: Το φαινόμενο Bob Dylan, II / Ain’t talkin’, just walkin’, through this weary world of woe: Το φαινόμενο Bob Dylan, III / It’s not dark yet: Ένας επίλογος που είναι πρόλογος] [Τιμή πώλησης: 15,50 ευρώ. Με έκπτωση: 10,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΜΠΕΝΓΙΑΜΙΝ, ΒΑΛΤΕΡ [WALTER BENJAMIN]: Αποσυσκευάζω τη βιβλιοθήκη μου. Λόγος για τη συλλεκτική δραστηριότητα, μτφ.-σημειώσεις Βαγγέλης Μπιτσώρης, <Άγρα>, Αθήνα σελ. 23 [‘‘Αποσυσκευάζω τη βιβλιοθήκη μου. Μάλιστα. Άρα δεν είναι ακόμη στα ράφια, δεν την περιβάλλει η αθόρυβη ανία της ταξιθέτησης. Ούτε μπορώ να βηματίσω κατά μήκος των ζυγών της, για να τους επιθεωρήσω ενώπιον αγαπητών και φιλήκοων προσώπων. Τίποτε από όλα αυτά δεν έχετε να φοβηθείτε. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σας ζητήσω να μεταφερθείτε μαζί μου στην αταξία των διαρρηγμένων κιβωτίων, σε μιαν ατμόσφαιρα κορεσμένη από τη σκόνη του ξύλου, σ’ ένα πάτωμα στρωμένο με σκισμένα χαρτιά, ανάμεσα σε σωρούς βιβλία που αποστέλλονται πάλι στο φως της ημέρας ακριβώς μετά δύο έτη σκότους, ώστε να συμμεριστείτε εκ των προτέρων κάτι από τη διάθεση – διόλου ελεγειακή, αλλά μάλλον τεταμένη – που αφυπνίζουν σε έναν γνήσιο συλλέκτη αυτοί ακριβώς οι τόμοι… Κάθε πάθος συνορεύει με το χάος, όμως το συλλεκτικό πάθος εγγίζει τα όρια του χάους των αναμνήσεων. Αυτό που ωστόσο θέλω να πω είναι κάτι περισσότερο: το τυχαίο, το πεπρωμένο – που εμποτίζουν με το χρώμα τους τα περασμένα μπροστά στα μάτια μου – είναι συγχρόνως και εμφανώς παρόντα στον συνηθισμένο κυκεώνα των βιβλίων. Γιατί τι άλλο είναι αυτή η κατοχή παρά αταξία, όπου η συνήθεια έχει γίνει τόσο οικεία ώστε μπορεί να φαίνεται σαν τάξη;… Η ύπαρξη του συλλέκτη διέπεται από μια διαλεκτική ένταση μεταξύ των πόλων της αταξίας και της τάξης…’’] [Σειρά: ‘Ο άτακτος λαγός, αρ. 19’. Σειρά Β´] [Τιμή πώλησης: 7,00 ευρώ. Με έκπτωση: 6,30 ευρώ]

ΜΠΕΝΤΑ, ΖΥΛΙΕΝ [JULIEN BENDA]: Η προδοσία των διανοουμένων, πρόλογος στην ελληνική έκδοση Η. Π. Νικολούδης, εισαγωγή André Lwoff, μτφ. Η. Π. Νικολούδης – Κατερίνα Μίχα, <Ροές>, Αθήνα 1998, σελ. 282 [Πρόλογος της πρώτης έκδοσης / Η σύγχρονη τελειοποίηση των πολιτικών παθών. Η εποχή του πολιτικού φαινομένου / Η σημασία αυτής της τάσεως. Η φύση των πολιτικών παθών / Οι ταγοί του πνεύματος. Η προδοσία των ταγών του πνεύματος {Προοίμιο – Οι ταγοί του πνεύματος υιοθετούν τα πολιτικά πάθη – Εντάσσουν τα πολιτικά τους πάθη στη δραστηριότητά τους ως διανοουμένων – Οι διανοούμενοι παίζουν το παιχνίδι των πολιτικών παθών μέσω των θεωριών τους (Προοίμιο – Εξαίρουν την προσήλωση στην ατομικότητα, καταγγέλλουν το αίσθημα της οικουμενικότητας – Εξαίρουν την προσήλωση στα πρακτικά πράγματα, στηλιτεύουν την αγάπη των πνευματικών πραγμάτων)} / Γενική θεώρηση. Προγνωστικά] [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ]

ΝΙΟΥΑΡΚ, ΤΙΜ [TIM NEWARK]: Μαφία και Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος. Η συμπαιγνία των συμμάχων με το οργανωμένο έγκλημα 1941-1950, μτφ.-σημειώσεις Ελευθερία Τσίτσα, επιμέλεια Κώστας Κοκορόγιαννης, <Ιωλκός>, Αθήνα 2008, σελ. 451 [Κατάλογος χαρτών και φωτογραφιών / Ευχαριστίες / Εισαγωγή / ‘Το φλεγόμενο κριάρι’ / Εξευτελισμός στο Γκάντζι / Πίσω από τα κάγκελα / Οι φασίστες στη Νέα Υόρκη / Οι ναζί στο Μανχάτταν / Ο θάνατος του ‘Νορμανδία’ / Η συμφωνία του Λουτσιάνο / ‘Συμφωνία’ για τη δολοφονία του Χίτλερ / Η επιστράτευση της Μαφίας / Η αντίσταση της Μαφίας / Επιχείρηση ‘Husky’ (‘Ρωμαλέος’) / Ένας Άγγλος λόρδος ενάντια στη Μαφία / Τα ανυποψίαστα όργανα της Μαφίας / Ο επίμονος λοχίας Ντίκι / Οι Σύμμαχοι διχάζονται / Η 49η Πολιτεία των ΗΠΑ / Η μετατροφή των εχθρών / Οι ευγενικοί εισβολείς / Ο ωραίος συμμορίτης / Το τέλος του μύθου / Σημειώσεις για τις πηγές / Βιβλιογραφία / Ευρετήριο προσώπων] [[Τιμή πώλησης: 25,00 ευρώ. Με έκπτωση: 18,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΝΤΙΚ, ΦΙΛΙΠ Κ. [PHILIP K. DICK]: Η Μαίρυ και ο γίγαντας, πρόλογος-μτφ.-σημειώσεις Θωμάς Μαστακούρης, <Parcec>, Αθήνα 2008(;), σελ. 308 [Όσο ζούσε, ο Φίλιπ Ντικ ήταν γνωστός για τα μυθιστορήματα επιστημονικής φαντασίας, συμπεριλαμβανομένων των αναγνωρισμένων αριστουργημάτων του, όπως Ο άνθρωπος στο απόρθητο κάστρο και Ονειρεύονται τα ανδροειδή ηλεκτρικά πρόβατα;, το οποίο έγινε η γνωστή κινηματογραφική ταινία Blade Runner. Αλλά ο Ντικ ήταν κι ένας δυνατός χρονογράφος της καθημερινής ζωής της Καλιφόρνια του ’50, όπως απέδειξε σε διάφορες νουβέλες, που μόλις πρόσφατα ήρθαν στο φως. Η Μαίρυ και ο γίγαντας είναι η καλύτερη νουβέλα του, μια οδυνηρή, δυνατή ιστορία, η οποία παραμένει και σήμερα το ίδιο σκληρή και επίκαιρη όπως την εποχή που γράφτηκε. Η Μαίρυ Αν Ρέυνολτς λαχταρά να ξεφύγει από το περιορισμένο Ειρηνικό Άλσος της Καλιφόρνια, από τον καταπιεστικό πατέρα της, από την πνιγηρή ζωή της. Ο αγώνας της να βρει τον πραγματικό εαυτό της την οδηγεί στην καλιφορνέζικη σκηνή της τζαζ, σε διάφορους μεγαλύτερους άντρες και σε μια πραγματικότητα παράξενη και ελκυστική, παρόμοια με εκείνη των μυθιστορημάτων επιστημονικής φαντασίας του Ντικ. Η Μαίρυ και ο γίγαντας είναι μια εξαιρετική νουβέλα, μια πολύ συγκινητική ιστορία ελπίδας και τραγωδίας, ειδωμένη μέσα από τα μάτια μιας τρομαχτικά πραγματικής νέας γυναίκας] [Τιμή πώλησης: 15,92 ευρώ. Με έκπτωση: 11,00 ευρώ]

ΟΥΕΛΛΣ, ΧΕΡΜΠΕΡΤ ΤΖΩΡΤΖ [HERBERT GEORGE WELLS]: Η χώρα των τυφλών, ανυπόγραφο προλογικό σημείωμα, μτφ. Παλμύρα Ισμυρίδου, <Άγρα>, Αθήνα 2011, σελ. 59 [‘‘‘Γιατί δεν ήρθες όταν σε φώναξα;’ ρώτησε ο τυφλός. ‘Είναι ανάγκη να σε πιάνουμε απ’ το χέρι σαν παιδί; Δεν ακούς το μονοπάτι, καθώς περπατάς;’ Ο Νούνιες γέλασε. ‘Εγώ μπορώ να το βλέπω’ είπε. ‘Δεν υπάρχει λέξη βλέπω’ είπε ο τυφλός, αφού το σκέφτηκε για λίγο. ‘Σταμάτα αυτή την ανοησία και ακολούθησε τον ήχο των βημάτων μου’. (…) Οι αισθήσεις τους ήταν εκπληκτικά οξυμμένες· ήταν σε θέση να ακούσουν και να μαντέψουν την παραμικρή κίνηση ενός ανθρώπου από απόσταση δώδεκα βημάτων· άκουγαν ακόμα και το χτύπο της καρδιάς του. Ο κυματισμός της φωνής είχε αντικαταστήσει προ πολλού τις εκφράσεις του προσώπου, και η ψαύση τις χειρονομίες· χειρίζονταν την τσάπα, το φτυάρι και το δικράνι με την άνεση και την επιδεξιότητα ενός κηπουρού. Η όσφρησή τους ήταν εντυπωσιακά λεπτή· διέκριναν την ατομική μυρωδιά του καθενός με την ευκολία του σκύλου…’’] [Σειρά: ‘Ο άτακτος λαγός, αρ. 7’. Σειρά Β´] [Τιμή πώλησης: 10,80 ευρώ. Με έκπτωση: 7,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΠΕΝΤΖΙΚΗΣ, ΝΙΚΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ: Το μυθιστόρημα της κυρίας Έρσης, τέταρτη έκδοση (πρώτη ανατύπωση), <Άγρα>, Αθήνα 2005, σελ. 384 [Το Μυθιστόρημα της κυρίας Έρσης κατέχει ιδιαίτερη, μοναδική ίσως θέση στο έργο του Nίκου Γαβριήλ Πεντζίκη: ακολουθεί, ακροθιγώς βέβαια, τους θεσμοθετημένους κανόνες του λογοτεχνικού είδους του μυθιστορήματος, μέσα σε ένα συγγραφικό σύμπαν που χαρακτηρίζεται όχι τόσο από πειθαρχία στη μορφή και τους κανόνες των διαφόρων λογοτεχνικών ειδών αλλά από οργιαστικές μεταμορφώσεις και ρυθμούς αφήγησης τόσο ποικίλους που σαστίζουν το νου. Το Μυθιστόρημα της κυρίας Έρσης στην οριστική του σημερινή μορφή πρωτοεκδόθηκε το 1966. H μορφή αυτή του μυθιστορήματος είναι αποτέλεσμα εκτενούς, παλίμψηστης σχεδόν, επεξεργασίας και ανάπλασης της πρώτης γραφής του έργου, η οποία είχε ολοκληρωθεί με άλλο τίτλο το 1952 και αποσπάσματα της δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Μορφές. Οι καταβολές της πρώτης γραφής συνδέονται άμεσα και στενά με τον παραθερισμό του συγγραφέα και της αρχαιολόγου συζύγου του στην Κασσάνδρα της Χαλκιδικής το καλοκαίρι του 1950. O παραθερισμός αυτός ήταν η πρώτη έξοδος του συγγραφέα στην ύπαιθρο μετά από μια δεκαετία περιορισμού σε αστικό χώρο εξαιτίας της κατοχής και του εμφυλίου πολέμου. Tο μέθυσμα του συγγραφέα με το τοπίο αποτυπώνεται με ενάργεια στο ημερολόγιο του παραθερισμού που κράτησε τότε και δεσπόζει στο Μυθιστόρημα της κυρίας Έρσης, χαρίζοντάς μας απαράμιλλες σελίδες τοπιογραφικών περιγραφών και στοχασμού. Αντίστοιχο και ίδιας έντασης είναι το μέθυσμα του συγγραφέα με το γυναικείο σώμα. H μνημική παλίμψηστη επεξεργασία αξιώνει το μυθιστόρημα να προχωρήσει πέρα από τη ροή των γενετήσιων υγρών και να φτάσει τη ροή των δακρύων. Το Μυθιστόρημα της κυρίας Έρσης συνδέεται με το γάμο του συγγραφέα, όπως η ομήλικη Αρχιτεκτονική της σκόρπιας ζωής συνδέεται με τον τοκετό και την πατρότητα. Πέρα από την εργοβιογραφική διασύνδεση, όμως, στο έργο αυτό συντελείται ένας γάμος με την ίδια τη λογοτεχνία, αφού το Μυθιστόρημα της κυρίας Έρσης αποτελεί μια ιδιοφυή ανάπλαση και μεταμόρφωση του μυθιστορήματος Έρση του Γ. Δροσίνη (1922), που επιτρέπει στον συγγραφέα, μέσω ενός γόνιμου διαλόγου με τον Joyce και τον Παπαδιαμάντη, ν’ αγγίξει και να συναναστραφεί τα ομηρικά έπη, αποτυπώνοντας έναν γάμο συμπαντικό και χαρίζοντας στη νεοελληνική γραμματεία ένα μείζον γαμήλιο άσμα.] [Τιμή πώλησης: 20,69 ευρώ. Με έκπτωση: 13,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΠΕΝΤΖΙΚΗΣ, ΝΙΚΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ: Αρχιτεκτονική της σκόρπιας ζωής, σχόλια-επίμετρο-επιμέλεια Γαβριήλ Νικολάου Πεντζίκης, τρίτη έκδοση, <Άγρα>, Αθήνα 2008, σελ. 323 (και 16 σελ. με φωτογραφίες εκτός κειμένου) [‘‘Μέσα στην κάμαρή μου, δεξιά καθώς μπαίνουμε, έχω ένα κουτί γεμάτο λογής αναμνηστικά και κυρίως πολλές και διάφορες φωτογραφίες. Σκέφθηκα λοιπόν ότι με το υλικό αυτό θα μπορούσα να συνθέσω μια ενδιαφέρουσα πεζή αφήγηση. Πρόσωπα και πράγματα, όταν πολλές φορές τα ερευνώ εκεί μέσα, με ξαφνιάζουν και με απελπίζουν, καθώς, δυσκολευόμενος να ξαναβρώ την τάξη που είχαν στη ζωή, νοιώθω σα να περιπλανιέμαι ανάμεσα σ’ ερείπια ή μέσα σε κοιμητήριο. Σε τέτοιες περιπτώσεις μου κόβεται η λαλιά και μου είναι αδύνατο να εκφραστώ. Όμως αναδιπλούμενος γύρω από τη μνήμη σε στιγμές απόγνωσης όπως εκείνη πού σας ανάφερα, όταν επέστρεφα από το Ασβεστοχώρι, την παράλλη Κυριακή, κατέληξα σε μια τάξη απαρίθμησης, που εστάλαξε παρηγοριά και διάθεση υγιή και άρτια μέσα μου. (…) Μ’ ενδιέφερε ότι καταλάβαινα πως κάθε μνήμη είναι αριθμός, ότι σαν αριθμός έχει τη ρυθμική του κίνηση, με την οποία κυκλοφορεί μέσα στο άπειρο.’’] [Συμπεριλαμβάνονται επιστολές του Σινόπουλου, του Σεφέρη και του Ανδρέα Φωκά και κριτικές και παρουσιάσεις του συγκεκριμένου έργου.] [Τιμή πώλησης: 20,69 ευρώ. Με έκπτωση: 13,50 ευρώ]

ΠΥΝΤΣΟΝ, ΤΟΜΑΣ [TOMAS PYNCHON]: Το ουράνιο τόξο της βαρύτητας, μτφ. Γιώργος Κυριαζής, πέμπτη έκδοση, <Εκδόσεις Χατζηνικολή>, Αθήνα 2012(;), σελ. 1002 [Είναι το τέλος του Β´ Παγκοσμίου Πολέμου και οι πύραυλοι V-2 που πέφτουν στο Λονδίνο σπάζοντας το φράγμα του ήχου, δίνουν στον Τόμας Πύντσον την αφορμή για να παρασύρει τον αναγνώστη σε ένα επικίνδυνα συναρπαστικό ταξίδι: οι συνωμοσίες της εξουσίας, οι διαπλοκές των συμφερόντων, η πληθώρα μεταφυσικών συμβολισμών και η παράνοια που κυριεύει τους ‘απλούς’ ανθρώπους – και τον ίδιο τον αναγνώστη – οδηγώντας τους σε δαιδαλώδη μονοπάτια γεμάτα σκοτεινές παγίδες, συνθέτουν ένα μυθιστόρημα που αγγίζει όλες τις πλευρές της ανθρώπινης εμπειρίας και που έχει δίκαια χαρακτηριστεί ‘το σημαντικότερο λογοτεχνικό κείμενο μετά τον Οδυσσέα του Τζόυς’.] [Τιμή πώλησης: 31,60 ευρώ. Με έκπτωση: 22,50 ευρώ]

ΣΚΟΠΕΤΕΑ, ΣΟΦΙΑ: Πέντε μαθήματα για τον Ανδρέα Κάλβο, <Ίδρυμα Γουλανδρή-Χορν >, Αθήναι 1985, σελ. 149 [Πρόλογος / Η μοίρα του Κάλβου / Μέτρο / Ο ‘Ωκεανός’ / Ο θρήνος για τον Βύρωνα / Η ωδή ‘Εις Σούλι’] [Τιμή πώλησης: 18,00 ευρώ. Με έκπτωση: 13,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΤΣΕΛΑΝ, ΠΑΟΥΛ [PAUL CELAN]: Μήκων και μνήμη, μτφ.-σημειώσεις Ιωάννα Αβραμίδου, επίμετρο Joachim Seng, δίγλωσση έκδοση, <Νεφέλη>, Αθήνα 2007, σελ. 195 [Η άμμος από τις υδρίες {Τραγούδι στην έρημο – Μελαμψό είναι το κορμί σου τη νύχτα – Ματαίως ζωγραφίζεις καρδιές – Μαριάννα – Στεατοκήριον – Το χέρι γεμάτο ώρες – Μισή νύχτα – Τα μαλλιά σου πάνω από τη θάλασσα – Τρεμόφυλλη λεύκη – Τεφροβότανο – Το μυστικό της φτέρης – Η άμμος από τις υδρίες – Το τελευταίο λάβαρο – Σιδηρά υποδήματα τρίζουν – Το συμπόσιο – Σκοτεινό μάτι τον Σεπτέμβρη – Η θαλασσόπετρα – Ανάμνηση από τη Γαλλία – Το τραγούδι μιας κυρίας στη σκιά – Νυχτερινή αχτίδα – Τα χρόνια από εμένα σε σένα – Εγκώμιο της απόστασης – Ολάκερη η ζωή – Αργά και βαθιά – Στέφανος} / Φούγκα του θανάτου {Μαύρο γάλα της αυγής} / Αντίφως {Ταξιδεύοντας – Στην Αίγυπτο – Στη σειρήνα ομίχλης – Πίνω πρώτος από το γαλάζιο – Αυτός που όπως και εσύ – Έγκαυμα – Αυτός που ξεριζώνει την καρδιά του – Κρύσταλλο – Σάβανο – Στα ανοιχτά – Είμαι μόνος – Οι κανάτες – Τη νύχτα, όταν το εκκρεμές – Κοιμήσου τώρα – Έτσι έγινες – Το ισχυρό φρούριο – Πέταξε η λευκότερη περιστερά} / Καλαμιές της νύχτας {Ύπνος και γεύμα – Ο συνοδοιπόρος – Μάτια – Η αιωνιότητα – Κυματωγή – Από καρδιές κι από τον νου – Άστατη καρδιά – Χτενίζει τα μαλλιά της – Όταν τυφλωμένος – Τοπίο – Σιωπή! – Ύδωρ και πυρ – Μέτρα τα αμύγδαλα}] [Τιμή πώλησης: 40,00 ευρώ. Με έκπτωση: 30,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

To_mavro_dermatino_mpoufanΦΑΡΡΕΝ, ΜΙΚ [MICK FARREN]: Το μαύρο δερμάτινο μπουφάν, μτφ. Λίλιαν Μπρούζε, γλωσσάρι ονομάτων και όρων (μεταφραστικό-ερμηνευτικό-συμπληρωματικό) Μάκης Μηλάτος, <Στύγα>, Αθήνα 1991, σελ. 139 [Ο μύθος του δέρματος / Η γερμανική επίδραση / Τα χρυσά είδωλα / Εφηβικά όνειρα / Πορνογραφία επί παραγγελία / Οι κεφάτοι εργένηδες / Οι νεοβάρβαροι / Άγρια δέρματα] [Τιμή πώλησης: 16,00 ευρώ. Με έκπτωση: 12,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

***: Τάκης Σινόπουλος. Ένοικος τώρα του παντοτινού, κεκυρωμένος, <Έκδοση περιοδικού Αλφειός>, Πύργος 1996, σελ. 309 (και 8 σελ. με φωτογραφίες εκτός κειμένου) [Θανάσης Ράλλης: «Πρόλογος στην έκδοση από το Νομάρχη Ηλείας» / Χρήστος Κωνσταντόπουλος: «Σημείωμα του εκδότη» / Ηλίας Γκρης: «Εισαγωγικό σημείωμα» / Αναστάσης Βιστωνίτης: «Για τον Σινόπουλο» / Αλέξης Ζήρας: «Από τη λυρική βλάστηση στην ασκητική απογύμνωση» / Δήμητρα Παυλάκου: «Η τάξη της ζωής» / Ερατοσθένης Γ. Καψωμένος: «Σεφερικοί κώδικες στο Σινόπουλο» / Ηλίας Κεφάλας: «Στο έρεβος των ονομάτων» / Μιχάλης Γ. Μερακλής: «Τα φαντάσματα στην ποίηση του Τάκη Σινόπουλου» / Ανδρέας Μπελεζίνης: «Δύο παράλληλα ποιήματα Ελύτη και Σινόπουλου» / Χρίστος Παπαγεωργίου: «Έρωτας, θάνατος, απόλυτη μοναξιά» / Ηλίας Χ. Παπαδημητρακόπουλος: «Ψίχουλα για τον Σινόπουλο» / Δημήτρης Πλατανίτης: «Στοιχεία γραφής» / Σόνια Ιλίνσκαγια: «Περιδιάβαση στις Πέτρες» / Λεωνίδας Κυβέλος: «Η ποίηση στο μεταίχμιο» / Ανδρέας Φουσκαρίνης: «Ο ανάπλους του ποταμού» / Ελένη Βακαλό: «Η γραφή του στη ζωγραφική» / Βάσος Βογιατζόγλου: «Η θεατρική διάσταση του λόγου» / Ιάκωβος Δαπόλας: «Ο γιατρός Σινόπουλος» / Θανάσης Εξαρχόπουλος: «Προς Λαυρέντιον» / Τάκης Σινόπουλος: «Δέκα ανέκδοτα γράμματα στον Γιώργη Παυλόπουλο» / Παύλος Γ. Σινόπουλος: «Ο αδελφός μου ο ποιητής» / Ευριπίδης Γαραντούδης – Δώρα Μέντη: «Εργογραφία-βιβλιογραφία Τάκη Σινόπουλου (1980-1995)» / Αλεξάνδρα Μπουφέα: «Το περιοδικό Οδυσσέας» / Μιχάλης Πιερής: «Χρονογραφία Τάκη Σινόπουλου» / Τάκης Σινόπουλος: «Ανθολόγιο ποιημάτων»] [Τιμή πώλησης: 32,00 ευρώ. Με έκπτωση: 24,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Advertisements

Σχολιάστε

Filed under ΝΕΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2017

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s