ΜΑΡΙΑ ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ

ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ, ΜΑΡΙΑ [MARIA MONTESSORI]: Να χτίσουμε τον κόσμο που ταιριάζει στο παιδί. Το φωτεινό παράδειγμα και η διδασκαλία μιας μεγάλης γυναίκας της εποχής μας, παρουσίαση-μτφ. Μπάμπης Γραμμένος, <Γλάρος>, Αθήνα 1977(;), σελ. 151 [Η λευκή σελίδα / Το νεογέννητο παιδί / Το πνευματικό έμβρυο / Οι δάσκαλοι της αγάπης / Η νέα εκπαίδευση / Η μέθοδός μου γενικά / Ο χαρακτήρας του παιδιού / Το περιβάλλον του παιδιού / Το παιδί στην οικογένεια / Ο νέος τύπος δασκάλου / Ο ενήλικος και το παιδί / Παράρτημα: Τα δώδεκα σημεία της μεθόδου Μοντεσσόρι] [Τιμή πώλησης: 16,00 ευρώ. Με έκπτωση: 12,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ, ΜΑΡΙΑ [MARIA MONTESSORI]: Το όραμα μιας νέας αγωγής. Το τολμηρό σχέδιο για το ανοιχτό πειραματικό σχολείο σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ανυπόγραφο βιογραφικό σημείωμα, παρουσίαση-μτφ. Μπάμπης Γραμμένος, πρόλογος A. M. Joosten, ανυπόγραφο εισαγωγικό σημείωμα, <Γλάρος>, Αθήνα 1978(;), σελ. 158 [Τα διαδοχικά επίπεδα της εκπαίδευσης / Μεταμορφώσεις / Τα ηθικά χαρακτηριστικά του παιδιού από τα εφτά ως τα δώδεκα χρόνια / Οι ανάγκες του παιδιού από τα εφτά ως τα δώδεκα χρόνια του / Το πέρασμα στην αφαίρεση – ο ρόλος της φαντασίας ή της ‘εξόδου’ –, το κλειδί στον πολιτισμό / Στη χώρα των παιδιών / Μελέτη και σχέδια δουλειάς / Πρόγραμμα και μέθοδοι στην εκπαίδευση / Η λειτουργία του πανεπιστημίου / Παράρτημα {Το νερό – Μερικές εμπειρίες από τη χημεία – Ο άνθρακας στη φύση – Λίγες ιδέες για την ανόργανη χημεία – Λίγες ιδέες για την οργανική χημεία – Συμπέρασμα}] [Τιμή πώλησης: 16,00 ευρώ. Με έκπτωση: 12,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

H_diamorfwsh_tou_anthrwpouΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ, ΜΑΡΙΑ [MARIA MONTESSORI]: Η διαμόρφωση του ανθρώπου, μτφ. Σόνια Καλογεροπούλου, <Γλάρος>, Αθήνα 1979(;), σελ. 144 [Εισαγωγή: Προκαταλήψεις και ‘νεφελώματα’ {Αντίλογοι – Τι είναι η μέθοδος Μοντεσσόρι; – Ο άνθρωπος, αυτό το άγνωστο – Η μελέτη για τον άνθρωπο – Το κοινωνικό μας παρόν – Το έργο για τη νέα εκπαίδευση} / Προκαταλήψεις στην επιστήμη και την εκπαίδευση. Η αποκάλυψη της φυσικής τάξης στα παιδιά και τα διάφορα εμπόδια που παρουσιάζει {Αποκαλύψεις και εμπόδια – Παλαιότερες αποκαλύψεις – Ο διανοητικός τύπος της παιδικής ηλικίας – Η ‘μνήμη’ – Πειθαρχία – Τάξη και καλοσύνη – Υγεία και παρεκκλίσεις – Η βάση της ανάπτυξης – Επεκτατική εκπαίδευση} / Προκαταλήψεις που αφορούν το παιδί στην επιστήμη και τη μόρφωση {Η απόκτηση πνευματικής καλλιέργειας – Το κοινωνικό πρόβλημα του παιδιού – Το Ombius} / Τα ‘νεφελώματα’ {Άνθρωπος και ζώα – Η λειτουργικότητα του παιδιού – Το πνευματικό έμβρυο – Ο δεκτικός νους – Η προσαρμογή – Επαφή με τον κόσμο – Συμπεράσματα} / Ο αναλφαβητισμός στον κόσμο] [Τιμή πώλησης: 18,00 ευρώ. Με έκπτωση: 13,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Na_ekpaidefsoume_to_anthrwpino_dynamikoΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ, ΜΑΡΙΑ [MARIA MONTESSORI]: Να εκπαιδεύσουμε το ανθρώπινο δυναμικό, μτφ. Δημήτρης Κωστελένος, <Γλάρος>, Αθήνα 1980(;), σελ. 135 [Εισαγωγή / Το εξάχρονο παιδί αντιμέτωπο με το κοσμικό πρόγραμμα / Η σωστή χρήση της φαντασίας / Η νέα ψυχολογία του ασυνειδήτου / Το σύμπαν σαν εικόνα στη φαντασία του παιδιού / Το δράμα του ωκεανού / Πως δημιουργήθηκε η μητέρα γη / Ένας πρωτόγονος παγκόσμιος πόλεμος / Η κρητιδική περίοδος / Η γη και πάλι στη δουλειά / Ο πρώτος άνθρωπος / Νομάδες κατά μονίμων κατοίκων / Άνθρωπος, αυτός που δημιουργεί και αποκαλύπτει / Οι πρώτοι μεγάλοι πολιτισμοί / Η Αίγυπτος μέσα στους αιώνες / Η ζωή στη Βαβυλώνα και οι σχέσεις της με την Τύρο / Αξιοπρέπεια και ασυνεσία / Το ελληνικό πνεύμα δημιουργός της Ευρώπης / Ο άνθρωπος. Από που ξεπήδησε / Συμπέρασμα] [Τιμή πώλησης: 18,00 ευρώ. Με έκπτωση: 13,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Praktikos_odhgos_sth_methodo_mouΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ, ΜΑΡΙΑ [MARIA MONTESSORI]: Πρακτικός οδηγός στη μέθοδό μου, μτφ. Έλλη Έμκε, <Γλάρος>, Αθήνα 1980(;), σελ. 128 [Η προσφορά της επιστήμης / Το ‘Σπίτι των παιδιών’ / Η μέθοδος / Κινητική εκπαίδευση / Εκπαίδευση των αισθήσεων / Προφορικός λόγος και γνώση του κόσμου / Ελευθερία / Γραφή / Ασκήσεις για το χειρισμό του εργαλείου της γραφής / Ασκήσεις για τη γραφή των αλφαβητικών στοιχείων / Το διάβασμα της μουσικής / Αριθμητική / Ηθικοί παράγοντες] [Τιμή πώλησης: 16,00 ευρώ. Με έκπτωση: 12,00 ευρώ]

ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ, ΜΑΡΙΑ [MARIA MONTESSORI]: Ο δεκτικός νους, μτφ. Ζωή Χατζιδάκη, <Γλάρος>, Αθήνα 1980(;), σελ. 350 (και 3 ένθετα με σχέδια για την εξέλιξη της ομιλίας και της κίνησης) [Το παιδί στην αναμόρφωση του κόσμου – Σπαταλημένος πλούτος – Τα ζωτικά χρόνια – Καινούργιοι άνθρωποι / Παιδεία για όλη τη ζωή – Η προσχολική ηλικία – Η κοινωνία και το έργο της παιδείας – Το παιδί δημιουργός του ανθρώπου / Τα στάδια της ανάπτυξης – Η περίοδος της δημιουργίας – Ο δεκτικός νους / Νέοι δρόμοι – Τα δύο είδη της ζωής / Το θαύμα της δημιουργίας / Εμβρυολογία και συμπεριφορά – Ενότητα στα πρότυπα και τις μεθόδους / Το πνευματικό έμβρυο – Η ικανότητα προσαρμογής στο παιδί – Η ψυχική εμβρυακή ζωή – Γέννηση και ανάπτυξη – Η στιγμή της γέννησης – ‘Νεφελώματα’ / Το παιδί κατακτά την ανεξαρτησία – Η σημασία της ωρίμανσης / Οι πρώτες μέρες της ζωής – Το δωμάτιο του μωρού – Η νέα υγιεινή – Το κλάμα του μωρού / Μερικές σκέψεις για τη γλώσσα / Το κάλεσμα της γλώσσας / Εμπόδια στο δρόμο της ανάπτυξης / Ο ρόλος της κίνησης στη γενική ανάπτυξη του παιδιού / Χέρι και πνεύμα – Η φιλοσοφία της ανάπτυξης / Ανάπτυξη και μίμηση – Περπάτημα και εξερεύνηση / Από τη μη συνειδητή δημιουργία στη συνειδητή εξάσκηση / Διαπαιδαγώγηση και φαντασία: Παράγοντες για την ανάπτυξη του παιδιού {Αυθόρμητες δραστηριότητες – Η φαντασία – Πνευματική ανάπτυξη – Η παιδεία των αισθήσεων και ο μαθηματικός νούς – Το εμβρυακό σχήμα} / Οι αδυναμίες του χαρακτήρα στην παιδική ηλικία – Ελαττώματα σε γερά παιδιά – Ελαττώματα στα αδύναμα παιδιά – Το πρόβλημα του χαρακτήρα και της ηθικής – Η λύση του προβλήματος – Συμβουλές στις μητέρες / Η συνεισφορά του παιδιού στην κοινωνία – επαναφορά στο κανονικό – συμμόρφωση στους κανόνες / Το παιδί χτίζει μόνο το χαρακτήρα του / Οι κατακτητικές τάσεις του παιδιού και οι παραλλαγές τους / Η κοινωνική ανάπτυξη {Το περιβάλλον – Κοινωνική ζωή} / Συνοχή στην κοινωνική ομάδα / Τα λάθη και πως διορθώνονται / Τα τρία επίπεδα υπακοής / Η πειθαρχία και ο δάσκαλος – Το παιδί μέσα στο χάος – Το κάλεσμα – Η φαινομενική τάξη – Η πειθαρχία / Η προετοιμασία του δασκάλου / Πηγή της Αγάπης – το παιδί / Εικόνες. Βιβλιογραφία και αναφορές] [Τιμή πώλησης: 32,00 ευρώ. Με έκπτωση: 24,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Ti_prepei_na_xerete_gia_to_paidi_sasΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ, ΜΑΡΙΑ [MARIA MONTESSORI]: Τι πρέπει να ξέρετε για το παιδί σας, μτφ. Έλλη Έμκε, <Γλάρος>, Αθήνα 1981(;), σελ. 142 [Επιστημονική εκπαίδευση / Βοηθώντας το παιδί να βοηθήσει τον εαυτό του / Δραστηριότητα και ανεξαρτησία / Φυσικοί νόμοι ανάπτυξης / Περίοδοι ανάπτυξης / Τα τρία πρώτα χρόνια της ζωής / Άλλα στοιχεία σχετικά με την ανάπτυξη του παιδιού / Γλώσσα / Το παιδί και ο ενήλικος / Απελευθέρωση από τη φυλακή και την έρημο / Ανοίγοντας το δρόμο του πολιτισμού / Η χαρά της επιτυχίας / Το κλειδί για την πνευματική υγεία και ανάπτυξη / Η φωτογραφική μηχανή και το κρύσταλλο / Παρατήρηση και ανακάλυψη / Επιστήμη της παιδικής ηλικίας / Γραπτός λόγος και ανθρώπινη πρόοδος / Ένα πρόγραμμα και πολλά σχέδια / Το μαρτύριο του παιδιού / Εργασία και πειθαρχία / Μοντεσσοριανά ‘Σπίτια των Παιδιών’] [Τιμή πώλησης: 18,00 ευρώ. Με έκπτωση: 13,50 ευρώ]

ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ, ΜΑΡΙΑ [MARIA MONTESSORI]: Εκπαίδευση για έναν καινούργιο κόσμο, μτφ. Μαρίνα Λώμη, <Γλάρος>, Αθήνα 1981(:), σελ. 96 [Εισαγωγή / Η ανακάλυψη και η διαμόρφωση του μοντεσσοριανού συστήματος / Περίοδοι και φύση του δεκτικού νου / Εμβρυολογία / Ψυχολογία της συμπεριφοράς (Μπηχαβιορισμός) / Η αγωγή ξεκινάει απ’ τη γέννηση / Το μυστήριο της ομιλίας / Η κίνηση και ο ρόλος της στην αγωγή / Μιμητικές κινήσεις και κύκλοι δραστηριότητας / Το τρίχρονο παιδί / Μέθοδοι γεννημένες από την παρατήρηση / Ο εφιάλτης της πειθαρχίας / Πως πρέπει να είναι μια μοντεσσοριανή δασκάλα] [Τιμή πώλησης: 13,50 ευρώ. Με έκπτωση: 10.00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ, ΜΑΡΙΑ [MARIA MONTESSORI]: Η ανακάλυψη του παιδιού, μτφ. Έλλη Έμκε, <Γλάρος>, Αθήνα 1981(;), σελ. 327 [Εισαγωγή / Εφαρμογή της επιστήμης στο σχολείο / Η ιστορία των μεθόδων / Οι μέθοδοι διδασκαλίας στα σπίτια των παιδιών / Η φύση στην εκπαίδευση / Κινητική εκπαίδευση / Το υλικό για την ανάπτυξη του παιδιού / Οι ασκήσεις / Οπτικές και ακουστικές διακρίσεις / Γενικεύσεις στο θέμα της εξάσκησης των αισθήσεων / Η δασκάλα / Τεχνική των μαθημάτων / Παρατηρήσεις για τις προκαταλήψεις / Ανύψωση / Γραπτός λόγος / Ο μηχανισμός της γραφής / Ανάγνωση / Ομιλία / Εκμάθηση της αρίθμησης και εισαγωγή στην αριθμητική / Επόμενα στάδια αριθμητικής / Σχέδιο και εικαστικές τέχνες / Εισαγωγή στη μουσική / Θρησκευτική εκπαίδευση / Πειθαρχία στο ‘Σπίτι των παιδιών’ / Συμπέρασμα και εντυπώσεις / Το άρμα του θριάμβου / Τα διαδοχικά στάδια στην παρουσίαση του υλικού] [Τιμή πώλησης: 29,00 ευρώ. Με έκπτωση: 22,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ, ΜΑΡΙΑ [MARIA MONTESSORI]: Το μυστικό της παιδικής ηλικίας, μτφ. Μόσχα Μιχαλοπούλου, <Γλάρος>, Αθήνα 1981(;), σελ. 228 [Το παιδί, κοινωνικό πρόβλημα / Το παιδί σήμερα / Το πνευματικό έμβρυο / Οι λεπτοί ψυχικοί μηχαισμοί / Η νοημοσύνη / Η μάχη της ανάπτυξης / Ο ρυθμός / Η λογική της αγάπης / Η αγωγή του παιδιού / Η μέθοδός μας / Αποτελέσματα / Ψυχικές παρεκκλίσεις / Άνθρωπος ο εργατικός / Το παιδί δάσκαλος] [Τιμή πώλησης: 24,00 ευρώ. Με έκπτωση: 18,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Paidagwgiko_manifestoΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ, ΜΑΡΙΑ [MARIA MONTESSORI]: Παιδαγωγικό μανιφέστο. Παιδεία και ειρήνη, ανυπόγραφο προλογικό σημείωμα, μτφ. Μαρίνα Λώμη, <Γλάρος>, Αθήνα 1986(;), σελ. 141 [Θεμέλια για την ειρήνη / Εκπαίδευση για την ειρήνη / Η σημασία της εκπαίδεσης για την ειρήνη / Διαλέξεις σε διεθνή σεμινάρια] [Τιμή πώλησης: 16,00 ευρώ. Με έκπτωση: 12,00 ευρώ]

ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ, ΜΑΡΙΑ [MARIA MONTESSORI]: Παιδαγωγικό μανιφέστο, ανυπόγραφο προλογικό σημείωμα, μτφ. Μαρίνα Λώμη, <Γλάρος>, Αθήνα 1986(;), σελ. 141 [Θεμέλια για την ειρήνη / Εκπαίδευση για την ειρήνη / Η σημασία της εκπαίδεσης για την ειρήνη / Διαλέξεις σε διεθνή σεμινάρια] [Τιμή πώλησης: 16,00 ευρώ. Με έκπτωση: 12,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Advertisements

Σχολιάστε

Filed under ΜΑΡΙΑ ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s