ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

ΑΖΕΛ, ΑΝΡΙ [HENRI AGEL]: Αισθητική του κινηματογράφου, μτφ. Κώστας Ζαρούκας, <Εκδόσεις Ι. Ζαχαρόπουλος>, Αθήναι χ.χ., σελ. 120 [Τιμή πώλησης: 9,50 ευρώ. Με έκπτωση: 7,00 ευρώ]

ΑΝΔΡΙΤΣΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ: Η κατοχή και η αντίσταση στον ελληνικό κινηματογράφο 1945-1966, <Αιγόκερως>, Αθήνα 2005, σελ. 205 [Εισαγωγή {Αντικείμενο της μελέτης – Το θεωρητικό πλαίσιο} / Η πρώτη περίοδος (1945-1949) / Η δεύτερη περίοδος (1950-1957) / Η τρίτη περίοδος (1958-1962) / Η τέταρτη περίοδος (1963-1966) / Η πρόσληψη των ταινιών από το κοινό / Συμπεράσματα / Παράρτημα {Η πρώτη περίοδος 1945-1949 (Ραγισμένες καρδιές, 1945 – Καταδρομή στο Αιγαίο, 1946 – Αδούλωτοι σκλάβοι, 1946 – Οι υπόλοιπες ταινίες του 1946 – Τα παιδιά της Αθήνας ή Οι σαλταδόροι, 1947 – Άννα Ροδίτη, 1947 – Οι Γερμανοί ξανάρχονται, 1947 – Τελευταία αποστολή. 1948 – Γερμανική περίπολος στην Κρήτη, 1948 – Ο μεθύστακας, 1949) – Η δεύτερη περίοδος 1950-1957 (Ματωμένα Χριστούγεννα, 1951 – Η φλόγα της ελευθερίας, 1951 – Το πικρό ψωμί, 1951 – Οι ταινίες του 1952 – Το ξυπόλητο τάγμα, 1953 – Οι ουρανοί είναι δικοί μας, 1953 – Το ποντικάκι, 1953 – Οι ταινίες του 1956 – Ο άνθρωπος του τραίνου, 1957) – Η τρίτη περίοδος 1958-1962 (Οι παράνομοι, 1958 – Οι υπόλοιπες ταινίες του 1958 – Το νησί των γενναίων, 1959 – Στρατιώτες δίχως στολή, 1959 – Έγκλημα στο Κολωνάκι, 1959 – Το ποτάμι, 1959 – Η αυγή του θριάμβου, 1960 – Ο ξένος της νύχτας ή Θεοί και δαίμονες, 1960 – Ψηλά τα χέρια, Χίτλερ, 1961 – Επικίνδυνη αποστολή, 1961 – Στέγνωσαν τα δάκρυά μας, 1961 – Χωρίς ταυτότητα, 1962 – Οι υπόλοιπες ταινίες του 1962) – Η τέταρτη περίοδος 1963-1966 (Μας κρύβουν τον ήλιο ή Τα αγρίμια, 1963 – Αμόκ, 1963 – Αδελφός Άννα, 1963 – Της κακομοίρας, 1963 – Προδοσία, 1964 – Ο διωγμός, 1964 – Όταν σημάνουν οι καμπάνες, 1964 – Ο κράχτης, 1964 – Το μπλόκο, 1965 – Ήρωες, 1965 – Η ζωή μου ανήκει σε σένα, 1965 – Εγκατάλειψη, 1965 – Επιστροφή, 1965 – Υιέ μου… Υιέ μου… 1965 – Δεν είμαι ατιμασμένη, 1965 – Οι εχθροί, 1965 – Οι αδίστακτοι, 1965 – Με τη λάμψη στα μάτια, 1966 – Πρόσωπο με πρόσωπο, 1966 – Ξεχασμένοι ήρωες, 1966 – Ο προδότης, 1966 – Επιχείρηση Δούρειος Ίππος, 1966 – Μίας πεντάρας νιάτα, 1966 – Τα αδέλφια, 1966 – Οι υπόλοιπες ταινίες του 1966)} / Φιλμογραφία / Πηγές – Βιβλιογραφία] [Τιμή πώλησης: 10,65 ευρώ. Με έκπτωση: 8,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΒΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ: Δεύτερη προβολή. Κείμενα για τον κινηματογράφο 1976-89, <Αλεξάνδρεια>, Αθήνα 1990, σελ. 299 [Τιμή πώλησης: 32,00 ευρώ. Με έκπτωση: 24,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

To_film_nouarΒΑΛΟΥΚΟΣ, ΣΤΑΘΗΣ – ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ: Το φιλμ νουάρ, <Εκδόσεις Νέα Σύνορα – Α. Α. Λιβάνη>, Αθήνα 1985, σελ. 255 [Πρόλογος / Τι είναι το φιλμ νουάρ {Προοίμιο – Διαφορές με το αστυνομικό φιλμ – Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά} / Ιστορική αναδρομή {Προοίμιο – Το γεράκι της Μάλτας – Γερμανικός εξπρεσιονισμός – Γκανγκστερικό φιλμ και ταινίες κοινωνικής κριτικής – Ο ρόλος της γαλλικής κριτικής – Γιατί ονομάστηκε έτσι} / Οι καταβολές του φιλμ νουάρ {Προοίμιο – Λογοτεχνικές καταβολές – Ο κώδικας Χέιζ – Ο μακαρθισμός – Τεχνικοί παράγοντες – Αισθητικές καταβολές} / Το στυλ νουάρ {Οι χαρακτήρες των ηρώων – Αισθητική της εικόνας – Τεχνική της αφήγησης} / Τα μοτίβα του φιλμ νουάρ {Προοίμιο – Το οικογενειακό δέντρο του φιλμ νουάρ (Προοίμιο – Ιδιωτικοί ντετέκτιβ – Γκάνγκστερ – Τυχοδιώκτες – Φυγάδες – Μαύροι και κόκκινοι – Ο φόνος στη μεσοαστική τάξη – Το έγκλημα ως κοινωνική κριτική – Κατοπτρικά είδωλα – Δεσμώτες της μοίρας – Σεξουαλική παθολογία – Ψυχοπαθείς)} / Η ιδεολογία του φιλμ νουάρ {Πρόλογος – Από το γουέστερν στο φιλμ νουάρ – Η βία ‘εντός’ και ‘εκτός’} / Οι απόγονοι του φιλμ νουάρ {Η παρακμή – Το φιλμ νουάρ στη Γαλλία – Ζαν Πιέρ Μελβίλ – Στην υπόλοιπη Ευρώπη – Στην Αμερική} / Οι επιδράσεις του φιλμ νουάρ στον ελληνικό κινηματογράφο {Η δεκαετία του ’50 – Ο Γιάννης Μαρής – Το ελληνικό αστυνομικό φιλμ της δεκαετίας του ’60} / Λεξικό ταινιών / Λεξικό κινηματογραφιστών / Κατάλογος ταινιών] [Τιμή πώλησης: 32,00 ευρώ. Με έκπτωση: 24,00 ευρώ]

ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΑΡΗΣ: Αυστηρώς ακατάλληλον 3. 365 ερωτικές ταινίες, <Οξύ>, Αθήνα 2004, σελ. 263 [Τιμή πώλησης: 20,00 ευρώ. Με έκπτωση: 15,00 ευρώ]

KInhmatografos_kai_politikhΖΙΜΜΕΡ, ΚΡΙΣΤΙΑΝ [CHRISTIAN ZIMMER]: Κινηματογράφος και πολιτική, μτφ. Μπάμπης Κολώνιας – Τάκης Αντωνόπουλος, επιμέλεια Διαμάντης Λεβεντάκος, <Εξάντας>, Αθήνα(;) 1976, σελ. 333 [Θεωρία και σκέψη {Η θρησκεία του θεάματος (Το πραγματικό και η πολιτική – Ένα νέο ‘είδος’ – Θέαμα και ιδεολογία – ‘Αναγκαιότητα’ της ψυχαγωγίας – Η ανύπαρκτη αθωότητα – Ένα ιδεολογικό δίλημμα – Η μαγεία της τάξης) – Ο χώρος του ‘χυδαίου’ (Μια στείρα πιστότητα – Οι Μοντέρνοι καιροί: Μια κατάληξη – Τσάπλιν εναντίον Χόλλυγουντ – Μπαίνει το κόκκινο – Ένας πολύ συνηθισμένος τρελός – Ύμνος στη σύγχυση – Μια κρυμμένη πληροφορία – Πρώτη προσέγγιση στο νόημα – Ο λόγος ενάντια στο ‘μήνυμα’) – Ο χώρος του νοήματος (Η απαίτηση για μετωπική αντιπαράθεση – Αντιστροφή της μετωπικής σχέσης – Το νόημα και η εικόνα – Παρένθεση για το θέατρο – Μια ‘καινούργια ιδέα’ στην τέχνη – Κινηματογράφος και αστική τάξη – Πίστη στα όνειρα) – Αμφισβήτηση της κινηματογραφικής ‘τάξης’ (Το ‘θεατρικό εφφέ’ – Δίκη του ‘είδους’ – Η χολλυγουντιανή χίμαιρα – Το μάθημα του Σάλλιβαν – Ο θάνατος του κινηματογράφου της ‘καλής συνείδησης’ – Προς μία μετάλλαξη – Μια μιμητική κουλτούρα – Μυθοποίηση και αναγνώριση – Το τέλος του πόθου – Μια φαλκιδευμένη ιστορία – Εργασία και ιστορία – Προβλήματα της κριτικής – Η ιστορία δε γράφτηκε ποτέ) – Αληθοφάνεια, ρεαλισμός, πραγματικότητα (Το βάθος του ‘πραγματικού’ – Λαϊκή ή αστική τέχνη; – Οι τρεις ‘λογοκρισίες’ της αληθοφάνειας – Το ειδικό και το γενικό – Ο κόσμος του συμβιβασμού – Η ιδεολογική ‘ζήτηση’ – Η αδύνατη ‘αποκάλυψη’) – Για ένα λογικό συνταίριασμα (Ένα καινούργιο κύκλωμα – Ο κινηματογράφος σώζει τη γραφή – Η TV και το σινεμά – Δυο κόσμοι – Ο τηλεοπτικός εξισωτισμός – Μια αναλλοτρίωτη πραγματικότητα – Υπερπληροφόρηση για να μην υπάρχει πληροφόρηση – Το ψάρι κι ο λαγός – Η κάμερα μέσα στο πλάνο – Το απαγορευμένο στη μικρή οθόνη – Η τηλεόραση ενάντια στην εξουσία – Τρεις δυνατοί δρόμοι) – Από τον καθημερινό φασισμό στον πόθο για επανάσταση (Ο χαμένος παράδεισος της ηδονής – Ο καθένας το καθήκον του – Η δουλειά της ιδεολογίας – Δυο περιθωριακοί φιλμουργοί – Φαντασιακός φασισμός και βιωμένος φασισμός – Προπαγανδιστικά φιλμ – Το παράδειγμα του Μάο – Και πάλι η ιστορία – Από τον πανηγυρισμό στην αγωνιστικότητα – Επιστροφή στην Κίνα – Μας αφορά – Να ανατρέψουμε την ιδεολογία – Παραλλαγές πάνω στα μέσα μαζικής επικοινωνίας – Η ‘μετάλλαξη των σημείων’ – Εμφάνιση του πόθου)} / Πρακτική και ιστορία {Αποαποικιοποιήσεις (Η ρήξη του Μάη – Ο Γκοντάρ πριν απ’ τον Μάη – Αληθινοί και ψεύτικοι περιθωριακοί δημιουργοί – Προσανατολισμοί του επαναστατικού κινηματογράφου – Ένας ‘προλεταριακός λόγος’ – Ιστορία ανέργων – Άγριες φωνές’ – Από τα παιδιά της εργατικής τάξης στα παιδιά του τρίτου κόσμου – Ενάντια στον αποικιοκρατικό ‘λόγο’ – Αφομοίωση και απορρόφηση – Ένας ‘περίεργος πολιτικός κινηματογράφος’ – Οι μαύροι και η ιστορία τους) – Δύο παραδειγματικοί κινηματογράφοι (‘Νέος Κινηματογράφος’ και παλιές δομές – Νέοι λόγοι – Ένας θυμωμένος απ’ το Κεμπέκ – Δυο άλλοι Καναδοί – Κουλτούρα και φτώχεια – Κινηματογράφος Γκερίλλα – Σκέψεις πάνω στη βία – Ο ιμπεριαλισμός του αρσενικού) – Οι παράλληλοι κινηματογράφοι και τα χίλια πρόσωπα της λογοκρισίας (Ο κινηματογράφος και το χρήμα – Μια λογοκρισία που δεν τολμά να πει τ’ όνομά της – Οι ιδέες των αδελφών Ταβιάνι – Το φανταστικό και η πολιτική – Η τεχνοκρατική μεταλλαγή – Ο Γκοντάρ μετά το Μάη – Παρέμβαση στην ιστορία – Ομάδες και κολλεκτίβες – Χαρακτηριστικά και δημιουργίες) – Διαφορετικό θέμα ή διαφορετική κινηματογράφηση; (Το ζήτημα του υλισμού – Μια αμφισβητήσιμη αποτελεσματικότητα – Οι φόρμες της μπουρζουάδικης κουλτούρας – Δεν υπάρχει προλεταριακή κουλτούρα – Κινηματογράφος που δεν ενοχλεί κανένα – Καταστρέψτε, λένε – Η ιδέα του χρόνου είναι πολιτική – Ένας ‘υλιστής’ φιλμουργός – Το θέμα, είναι το φιλμ – Η τομή και η έννοια – Ο θρίαμβος του παιχνιδιού – Αυτοκαταστροφή του λόγου – Ένα ‘ριζοσπαστικό’ εγχείρημα – Η ιστορία στον ενεστώτα – Πάλη των τάξεων και ιστορική αλήθεια – Για να τελειώνουμε με την ‘αποδιάρθρωση’) – Η ‘πολιτική ανάγνωση’ (Μεθοδολογικά προβλήματα – Η πολιτική δεν είναι ένα θέμα – Οι πολιτικο-ιδεολογικές μεταλλαγές – Η παραχαραγμένη φυσικότητα – Το αμερικάνικο πρότυπο – Μια κινηματογραφική αντι-ιδεολογία) – Αντί για επίλογο ή για ένα αδύνατο ορισμό} / Παράρτημα {Για έναν ‘μαρξιστή’ κινηματογραφιστή – Για τον καθημερινό φασισμό} / Σημειώσεις / Βιβλιογραφία] [Τιμή πώλησης: 32,00 ευρώ. Με έκπτωση: 24,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΚΑΖΑΝ, ΕΛΙΑ [ELIA KAZAN]: Μια ζωή, μτφ. Ευγένιος Πιέρρης, <Ελληνική Ευρωεκδοτική>, Αθήνα 1989, σελ. 775 [Τιμή πώλησης: 53,50 ευρώ. Με έκπτωση: 40,00 ευρώ]

KALLAS-ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ: Bio/Pic ή οι ζωές των λίγων. Ανάπτυξη σεναρίου με βάση βιογραφικό υλικό, <Εκδόσεις Πατάκη>, Αθήνα 2009, σελ. 371 [Τιμή πώλησης: 22,11 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΚΟΛΙΟΔΗΜΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ: 365 νύχτες τρόμου και επιστημονικής φαντασίας, <Αιγόκερως>, Αθήνα 1991(;), σελ. 320 [Τιμή πώλησης: 27,00 ευρώ. Με έκπτωση: 20,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΚΡΑΪΜΑΪΕΡ, ΚΛΑΟΥΣ [KLAUS KREIMEIER]: Γιόρις Ίβενς. Ένας κινηματογραφιστής στα μέτωπα της παγκόσμιας επανάστασης, εισαγωγικό σημείωμα Να Υπηρετούμε το Λαό, μτφ. από τα γερμανικά Σωκράτης Γεωργιάδης, <Να Υπηρετούμε το Λαό>, Αθήνα 1978(;), σελ. στ´+2 λευκές+167 (και 16 σελ. με φωτογραφίες εκτός κειμένου) [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ]

ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ: Φλας μπακ. Μια ζωή σινεμά, <Εκδόσεις ‘Νέα Σύνορα’ Α. Α. Λιβάνη>, Αθήνα 1999(;), σελ. 529 (και 64 σελ. με φωτογραφίες εκτός κειμένου) [Δεκαετία του 1930: Σινεμά… καλημέρα! / Η ζωή με τον πατέρα-αφέντη / Οι ‘παράδεισοι’ μιας εποχής… (Στα πρώτα τριάντα από τα εκατό χρόνια) / Ένας αμφιλεγόμενος μεγιστάνας / Το ‘Παλλάς’ / Οι λαϊκοί… και ‘τα κασελάκια σας απέξω’! / Αλάνες χτισμένες… οθόνες γκρεμισμένες / Αλλαγή προγράμματος: Δευτέρα – Τετάρτη – Παρασκευή / Ελληνικός κινηματογράφος: Τα χρόνια της αθωότητας / Ο φίλος μου ο Ορέστης / ‘Γιατί (δε) χαίρεται ο κόσμος…’. (Μεταξάς και 4η Αυγούστου) / Η δεκαετία της σιωπής / Πόλεμος / Η Μαρία του διπλανού μπαλκονιού / Η Αθήνα του συσκοτισμού / Αθωότητα τέλος! / Κατοχή / Ένας άλλος Θανάσης / Κινηματογράφοι και ταινίες της κατοχής / Η φωνή της καρδιάς… και η καρδιά της φωνής! / Γιώργος Τζαβέλλας… και ‘ήτο και Τσιφόρος’ / Απελευθέρωση. (Δύσκολα χρόνια και εύκολες γνωριμίες) / Μια ανεκτίμητη φιλία: Ο Μάνος / Τελειώνοντας η δεκαετία μιας ταλαιπωρημένης αθωότητας / Δύσκολοι καιροί / Θρύλοι / Η συντήρηση των θρύλων / Και ο τρίτος: Ο ανοιχτομάτης με τα κλειστά μάτια! / Η δεκαετία του Μπριλ Κριμ! / Ο Μεθύστακας και η μέθη που ακολούθησε… / Περιπέτεια ‘νυχτερινή’ με δύσκολο ξημέρωμα… / Τρεις αγαπητικοί για μια βοσκοπούλα / Η Ελλάδα ανακαλύπτει τους ξένους / Στον αστερισμό του Ρακιτζή, της Μπαρντό και του ροκ εν ρολ / Ένας φίλος μου που έτρεξε πολύ / Στην παραγωγή / Μια εταιρεία από το τίποτα / Η δεκαετία της αφθονίας / Και η περιπέτεια συνεχίζεται / Η Χιονάτη και οι εφτά / Μνήμες από τις σαράντα / Η επόμενη μέρα / Ένας ‘τρελός’ αλλάζει την πορεία… / Ευρετήριο] [Τιμή πώλησης: 32,00 ευρώ. Με έκπτωση: 24,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΛΕ ΓΚΡΙΣ, ΜΑΛΚΟΛΜ [MALCOLM LE GRICE]: Μετά το αφηρημένο φιλμ. Ένα χρονικό της εξέλιξης των πειραματικών αναζητήσεων στον κινηματογράφο απ’ τα πρώτα εγχειρήματα ως τις μέρες μας, μτφ. Μάκης Μωραΐτης – Γιώργος Πήττας, <Φιλμ>, Αθήνα 1982(;), σελ. 208 [Τέχνη και κινηματογράφος / Τα πρώτα αφηρημένα φιλμ / Μια άλλη κατεύθυνση του μορφολογικού κινηματογράφου / Πρόωρη παρακμή / ‘Το κινηματόδραμα είναι το όπιο των μαζών’ / Ο κρίκος / Η Αμερική μετά τον πόλεμο / Το ξεκίνημα του νέου μορφικού φιλμ / Τρέχουσες εξελίξεις / Σημειώσεις] [Τιμή πώλησης: 33,50 ευρώ. Με έκπτωση: 25,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΛΟΤΜΑΝ, ΓΙΟΥΡΙ [IOURI LOTMAN]: Αισθητική και σημειωτική του κινηματογράφου, πρόλογος Θανάσης Ρεντζής, μτφ. Πόλλα Ζαχοπούλου-Βλάχου, <Θεωρία>, Αθήνα 1982, σελ. 165 [Τιμή πώλησης: 20,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΛΥΝΤΣ, ΝΤΑΙΗΒΙΝΤ [DAVID LYNCH]: Κυνηγώντας το μεγάλο ψάρι. Διαλογισμός, συνειδητότητα και δημιουργικότητα, μτφ. Γιώργος Πάντσιος, <Εκδόσεις Πατάκη>, Αθήνα 2009, σελ. 148 [Τιμή πώλησης: 9,08 ευρώ. Με έκπτωση: 7,00 ευρώ]

ΜΑΛΒΕΫ, ΛΩΡΑ [LAURA MALVEY]: Οπτικές και άλλες απολαύσεις, μτφ. Μαργαρίτα Κουλεντιανού, <Εκδόσεις Παπαζήση>, Αθήνα χ.χ., σελ. 342 [Σ’ αυτό το βιβλίο μελετώνται οι διεργασίες και τα οράματα που οδήγησαν τα κινήματα των γυναικών να συγκλίνουν στην συγκρότηση του φεμινιστικού κινήματος. Παράλληλα εξετάζεται το πώς ο φεμινισμός επέδρασε στις πολιτικές της αναπαράστασης, στην ψυχαναλυτική προσέγγιση, στην θεωρία του κινηματογράφου και στην αισθητική των πρωτοποριών. Το έργο αυτό αποτελεί τον θεμέλιο λίθο της φεμινιστικής παρέμβασης στην κινηματογραφική θεωρία και συγχρόνως ένα μανιφέστο για τον φεμινιστικό κινηματογράφο] [Τιμή πώλησης: 21,94 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ]

ΜΟΡΕΝ, ΕΝΤΓΚΑΡ [EDGAR MORIN]: Σταρ, μτφ. Ευγενία Χατζίκου, <Εκδόσεις Παϊρίδη>, Αθήναι χ.χ., σελ. 175 [Τιμή πώλησης: 19,00 ευρώ. Με έκπτωση: 14,00 ευρώ]

ΝΟΥΛΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ.: Το ερωτικό στον κινηματογράφο. Οι εκφάνσεις του έρωτα, του ερωτισμού και της σεξουαλικότητας στον κινηματογράφο, <Αιγόκερως>, Αθήνα 1998, σελ. 176 [Τιμή πώλησης: 7,47 ευρώ. Με έκπτωση: 5,50 ευρώ]

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Οι ταινίες πορνό. Ένας ακόμα μηχανισμός καταπίεσης, <Εκδόσεις Καστανιώτη>, Αθήνα 1978, σελ. 110 (και 32 σελ. με φωτογραφίες εκτός κειμένου) [Τιμή πώλησης: 16,00 ευρώ. Με έκπτωση: 12,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ: Πέρα από τον κινηματογράφο, 1ος τόμος, <Εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου>, Αθήνα 1999, σελ. 357 [Μια άλλη γυναίκα του Γούντυ Άλλεν. Όταν ξέρεις πως ο θάνατος έρχεται… / Ιστορίες της Νέας Υόρκης των Άλλεν – Σκορσέζε – Κόππολα. Οι στενές επαφές Χόλλυγουντ – Εβραίων / Σεξ, ψέματα και βιντεοταινίες του Στήβεν Σόντεμπεργκ. Ζούμε τη νέα εποχή του έρωτα / Μικρή ερωτική ιστορία του Κρίστοφ Κισλόφσκι. Η μεταφυσική του έρωτα… / Σινεμά ο Παράδεισος του Τζιουζέππε Τορνατόρε. Οι μοντέρνοι ειδωλολάτρες / Ο κύκλος των χαμένων ποιητών του Πήτερ Γουέιρ. Ενέσεις για άτολμους νέους / Ο καιρός των τσιγγάνων του Εμίρ Κουστορίτσα. Η φωτογένεια της αθλιότητας / Απιστίες και αμαρτίες του Γούντυ Άλλεν. Τι σημαίνει να είσαι άθεος / Ο μάγειρας, ο κλέφτης, η γυναίκα του κι ο εραστής της του Πήτερ Γκρηναγουαίυ. Η χρησιμότητα του καλού αλλά και του κακού / Η… ευτυχία της Άζια του Αντρέι Κοντσαλόφσκι. Το αντίδοτο κατά της στενοκεφαλιάς / Μικρή ιστορία για ένα φόνο του Κρίστοφ Κισλόφσκι. Περιπλάνηση παρέα με το θάνατο / Ο πόλεμος των Ρόουζ του Ντάνι ντε Βίτο. Προς ένα νέο είδος οικογένειας / Γεννημένος την 4η Ιουλίου του Όλιβερ Στόουν. Η επέτειος της βλακείας / Ο κλέφτης των σαπουνιών του Μαουρίτσιο Νικέτι. Αιχμάλωτοι στον καναπέ / Η φωνή του φεγγαριού του Φεντερίκο Φελλίνι. Μια ποίηση αλλιώτικη / Όνειρα του Ακίρα Κουροσάουα. Η κρυφή πλευρά της πραγματικότητας / Τσάι στη Σαχάρα του Μπ. Μπερτολούτσι. Έρωτας στην έρημο / Τα καλά παιδιά του Μάρτιν Σκορσέζε. Πέραν του καλού και του κακού / Ατίθαση καρδιά του Νταίηβιντ Λυντς. Η γέννηση του έρωτα / Είναι όλοι τους καλά του Τζ. Τορνατόρε. Το γκρέμισμα του πατέρα / Οι κλέφτες του Στήβεν Φρίαρς. Στο λαβύρινθο των σχέσεων / Το πέρασμα του Μίλλερ του Τζόελ Κοέν. Ξεπερνώντας το Διάβολο / Ένας άγγελος στο τραπέζι μου της Τζαίην Κάμπιον. Το μυστικό της γοητείας / Νονός 3 του Φράνσις Φορντ Κόππολα. Μήπως είμαστε… μαφιόζοι; / Χορεύοντας με τους λύκους του Κέβιν Κόστνερ. Η νέα μάχη των Ινδιάνων / Το κορίτσι με τα σπίρτα του Άκι Καουρισμάκι. Κλείστε θέση στον Παράδεισο / Ο Μιλού το Μάη του Λουΐ Μαλ. Το όνειρο που τρομοκρατεί / Η σιωπή των αμνών του Τζόναθαν Ντέμι. Κανίβαλοι / Θέλμα και Λουΐζ του Ρίντλεϋ Σκοτ. Αγριότητα / Όλα τα πρωϊνά του κόσμου του Αλαίν Κορνώ. Μουσική επίθεση / Βασικό ένστικτο του Πωλ Βερχόφεν. Ηδονή και σεξ / Η διπλή ζωή της Βερόνικα του Κρίστοφ Κισλόφσκι. Τα θαύματα / Άλις του Γούντυ Άλλεν. Γυάλινα είδωλα / Με τα λεφτά των άλλων του Νόρμαν Τζιούισον. Καταναλωτισμός / Ψηλά τακούνια του Πέδρο Αλμοδόβαρ. Τέχνη τραβεστί / Μέχρι το τέλος του κόσμου του Βιμ Βέντερς. Εξιλέωση / Νεκροί ξανά του Κέννεθ Μπράνα. Παιχνίδι αισθήσεων / Ο στενός κύκλος του Αντρέι Κοντσαλόφσκι. Έκσταση / Το ακρωτήρι του φόβου του Μάρτιν Σκορσέζε. Ιδιωτικός θεός / Μεντιτερρανέο του Γκαμπριέλε Σαλβατόρες. Δούρειος ίππος / Παντρεμένα ζευγάρια του Γούντυ Άλλεν. Συζυγικοί σεισμοί / Μοιραίο πάθος του Λουΐ Μαλ. Ένας κόσμος καταρρέει / Άρωμα γυναίκας του Μάρτιν Μπρεστ. Τα μάτια στη μύτη / Κίκα του Πέδρο Αλμοδόβαρ. Η αισθητική της κυρά Κατίνας / Τα μαύρα φεγγάρια του έρωτα του Ρόμαν Πολάνσκι. Φυσική και μεταφυσική του έρωτα / Η λίστα του Σίντλερ του Στήβεν Σπίλμπεργκ. Όσκαρ εξιλέωσης στον Όσκαρ Σίντλερ / Η μπλε ταινία του Κρίστοφ Κισλόφσκι. Η αγάπη είναι το παν / Η συνοδός του Κλωντ Μιλλέρ. Πρωτοπόροι και ουραγοί / Μποέμικη ζωή του Άκι Καουρισμάκι. Η ευτυχία δεν κατοικεί στις τράπεζες / Η λευκή ταινία του Κρίστοφ Κισλόφσκι. Ισότητα διά της τιμωρίας / Exotica του Ατόμ Εγκογιάν. Ανατολίτικη κβαντομηχανική / Ψεύτης ήλιος του Νικίτα Μιχάλκοφ. Τσεχοφικός αντισταλινισμός / Η τελετή του Κλωντ Σαμπρόλ. Πεθαίνοντας πλούσια / Trainspotting του Ντάνι Μπόιλ. Ταξιδιώτες χωρίς αποσκευές / Ακαταμάχητη Αφροδίτη του Γούντυ Άλλεν. Η καταγωγή της ιδιοφυΐας / Μυστικά και ψέματα του Μάικ Λη. Η αλήθεια δεν έχει χρώμα / Απόντες του Νίκου Γραμματικού. Υπαρξιακός ίλιγγος / Δαμάζοντας τα κύματα του Λαρς φον Τρίερ. Το ήθος είναι αρχαιότερο της ηθικής / Ο σολίστας του Σκοτ Χικς. Η μεταφυσική του ταλέντου / Ο οργασμός της αγελάδας της Όλγας Μαλέα. Ο κάμπος με τις φοραδίτσες / Crash του Νταίηβιντ Κρόνενμπεργκ. Ο έρωτας του θανάτου / Ο εργένης του Νίκου Παναγιωτόπουλου. Υπό κατεδάφισιν ο οίκος του γένους / Προς την ελευθερία του Χάρη Παπαδόπουλου. Οι μυλόπετρες του σταρ σύστεμ / Ο Άγγλος ασθενής του Άντονυ Μινγκέλα. Η όαση του έρωτα / Το τραγούδι της Κάρλα του Κεν Λόουτς. Το αριστερό ήθος / Η σφαγή του κόκορα του Ανδρέα Πάντζη. Θυσία στην Αφροδίτη / Τρεις εποχές της Μαρίας Ηλιού. Δύσκολοι καιροί για Αριστερούς πρίγκιπες / Μαθήματα πιάνου της Τζαίην Κάμπιον. Και το ταμ ταμ όργανο είναι! / Η ωραία καβγατζού του Ζακ Ριβέτ. Το αριστούργημα είναι ο Θεός / Τζουράσικ Παρκ του Στήβεν Σπίλμπεργκ. Παρηγορηθείτε, και οι δεινόσαυροι πεθαίνουν! / Γη και ελευθερία του Κεν Λόουτς. Η επανάσταση θα ξανάρθει / Το μίσος του Ματιέ Κασοβίτς. Η πίσω μεριά της αγάπης / Μικρά εγκλήματα μεταξύ φίλων του Ντάνι Μπόιλ. Φιλία μέχρι θανάτου από μίσος / Πέρα από τα σύννεφα του Μικελάντζελο Αντονιόνι. Το κύκνειο άσμα ενός μεγάλου / Underground του Εμίρ Κουστουρίτσα. Χολλυγουντιανά Βαλκάνια / Το βλέμμα του Οδυσσέα του Θόδωρου Αγγελόπουλου. 1. Η παγίδα του βλέμματος / Το βλέμμα του Οδυσσέα του Θόδωρου Αγγελόπουλου. 2. Ένα βλέμμα στις ρίζες της ύπαρξης / Το βλέμμα του Οδυσσέα του Θόδωρου Αγγελόπουλου. 3. Ο χώρος του βλέμματος / Το βλέμμα του Οδυσσέα του Θόδωρου Αγγελόπουλου. 4. Ο χρόνος του βλέμματος / Το βλέμμα του Οδυσσέα του Θόδωρου Αγγελόπουλου. 5. Το παρθένο βλέμμα {Αναφορά στον Σελίν} / Το βλέμμα του Οδυσσέα του Θόδωρου Αγγελόπουλου. 6. Το βλέμμα του ποιητή / Smoking – No Smoking του Αλαίν Ρεναί. Το τέλος βρίσκεται στην αρχή / Η κόκκινη ταινία του Κρίστοφ Κισλόφσκι. Τα ορφανά παιδιά του Βολταίρου / Φόρεστ Γκαμπ του Ρόμπερτ Ζεμέκις. Όσα παίρνει ο άνεμος της βλακείας / Pulp Fiction του Κουέντιν Ταραντίνο. Ο θρίαμβος της μαζικής κουλτούρας / Μέσα στους ελαιώνες του Αμπάς Κιαροστάμι. Θεός και Διάβολος εις σάρκα μίαν] [Τιμή πώλησης: 36,00 ευρώ. Με έκπτωση: 27,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ: Πέρα από τον κινηματογράφο, 2ος τόμος, <Εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου>, Αθήνα 2003, σελ. 280 [Δράκουλας του Φράνσις Φορντ Κόππολα. Ο έρωτας γεννήθηκε πριν απ’ τον Θεό / Οι ασυγχώρητοι του Κλιντ Ήστγουντ. Οι γκάνγκστερ στο γουέστερν / Χόφα του Ντάνι ντε Βίτο. Συνδικαλισμός φασιστικού τύπου / Το παιχνίδι των λυγμών του Νηλ Τζόρνταν. Η τραγωδία της ανθρώπινης ύπαρξης / Μυστηριώδεις φόνοι στο Μανχάτταν του Γούντυ Άλλεν. Κάντε χιούμορ, όχι φόνο! / Ινδοκίνα του Ρεζί Βαρνιέ. Καουτσούκ και φασόλια / Αντίο παλλακίδα μου του Τσεν Κάιγκε. Η Κίνα είναι κοντά / Τα χρόνια της αθωότητας του Μάρτιν Σκορσέζε. Όταν ένοχοι είναι μόνο οι πρόγονοι / Η αγαπημένη μου εποχή του Αντρέ Τεσινέ. Το ιστορικό τέλος της οικογένειας / Στιγμιότυπα του Ρόμπερτ Άλτμαν. Παρά φύσιν έρωτας για το χρήμα / Ένας τέλειος κόσμος του Κλιντ Ήστγουντ. Οι άγιοι δεν παν στον παράδεισο / Τα απομεινάρια μιας μέρας του Τζαίημς Άιβορυ. Η προαγωγή δεν είναι πρόοδος / Νύχτα πρεμιέρας του Τζων Κασσαβέτη. Η δυστυχία του να είσαι αστέρας / Εις το όνομα του πατρός του Τζιμ Σέρινταν. Η επιστροφή του άσωτου τρομοκράτη / Φιλαδέλφεια του Τζόναθαν Ντέμι. Αδελφοί χριστιανοί, αγαπάτε αλλήλους! / The Adjuster του Ατόμ Εγκογιάν. Εικόνες για την κιβωτό του Νώε / Πολύ κακό για το τίποτα του Κέννεθ Μπράνα. Το τίποτα είναι μεγαλύτερο απ’ το μηδέν / Αγαπημένο μου ημερολόγιο του Νάννι Μορέττι. Ο χρόνος και το βίωμα / Family Viewing του Ατόμ Εγκογιάν. Η οικογένεια ως θέαμα / Ladybird, Ladybird του Κεν Λόουτς. Η ζωή είναι επαναστατική / Τέσσερις γάμοι και μια κηδεία του Μάικ Νιούελ. Το αρχαίο αναπαραγωγικό ρήμα γαμώ / Βασίλισσα Μαργκό του Πατρίς Σερώ. Η νύχτα του αγίου Βαρθολομαίου / Amateur του Χαλ Χάρτλεϋ. Το προπατορικό αμάρτημα είναι ένα θρίλερ / Lamerica του Τζιάννι Αμέλιο. Η φωτογένεια της δυστυχίας / Να ζεις του Γιανγκ Γιμού. Δράκοντες στα νύχια αετών / Prêt-a-porter του Ρόμπερτ Άλτμαν. Το φύλλο συκής ως μοντέρνο ένδυμα / Σφαίρες πάνω απ’ το Μπροντγουαίυ του Γούντυ Άλλεν. Η φυλή των Μανχάτταν εν δράσει / Φρανκενστάιν του Κέννεθ Μπράνα. Ο Προμηθέας και το γκόλεμ / Θρύλοι του πάθους του Έντουαρντ Ζούικ. Αγροτικός καπιταλισμός / Ένα αξέχαστο καλοκαίρι του Λουσιάν Πιντίλιε. Ο θρίαμβος της βαλκανικής σχιζοφρένειας / Συνήθεις ύποπτοι του Μπράιαν Σίνγκερ. Η δολοφονία ως μία εκ των καλών τεχνών / Ώρες. Μια τετράγωνη ταινία της Αντουανέττας Αγγελίδη. Εκθαμβωτικός φορμαλισμός / Cyclo του Τραν Αν Χουνγκ. Τα παιδιά των ηρώων έγιναν γκάνγκστερ / Ένταση του Μάικλ Μαν. Η ηθική του γκρίζου / Ζωή του Γιώργου Κατακουζηνού. Παλιοί και νέοι βάνδαλοι / Ο τσαλαπετεινός του Γουαϊόμινγκ του Δημήτρη Ινδαρέ. Μουσική με εικόνες / Simple Men του Χαλ Χάρτλεϋ. Τα μίνιμουμ όρια της περιπέτειας / Καζίνο του Μάρτιν Σκορσέζε. Ο τζόγος ως πολιτική / Πριν από τη βροχή του Μίλτσο Μαντσέφσκι. Η καταιγίδα που έρχεται / Αφήνοντας το Λας Βέγκας του Μάικ Φίγκις. Περί μέθης / Δίχως τέλος του Κρίστοφ Κισλόφσκι. Καθολική τελολογία / Κρυφό ημερολόγιο του Πήτερ Γκρηναγουαίυ. Η αισθητική του δέρματος / Αναζητώντας τον Ρίτσαρντ του Αλ Πατσίνο. Η τραγωδία της εξουσίας / Φάργκο του Τζόελ Κοέν. Το μικρό είναι ωραίο / Όλοι λένε σ’ αγαπώ του Γούντυ Άλλεν. Σημασία έχει ν’ αγαπάς / Μακριά πετούν τα σύννεφα του Άκι Καουρισμάκι. Μινιμαλισμός / Σαλό, 120 μέρες στα Σόδομα του Πιέρ Πάολο Παζολίνι. Τα όρια των ατομικών δικαιωμάτων / Άμλετ του Κέννεθ Μπράνα. Ρομαντισμός και επανάσταση / Αιχμάλωτος του Καυκάσου του Σεργκέι Μποντρόφ. Η ζωή δεν αγαπάει τον πόλεμο / Μοναχικό αστέρι του Τζων Σέιλς. Μίξη χρωμάτων και αιμάτων / Επαφή του Ρόμπερτ Ζεμέκις. Ακροβασία στα όρια του γήινου και του εξωγήινου / Ο μικρός Κόλια του Γιαν Σβέρακ. Ο πατριωτισμός του βιολοντσέλου / Το γλυκό πεπρωμένο του Ατόμ Εγκογιάν. Η μοίρα είναι λόγος / Παράξενα παιχνίδια του Μίκαελ Χάνεκε. Οι τιτάνιες δυνάμεις του καπιταλισμού / Η τελευταία φορά που αυτοκτόνησα του Στήβεν Καίυ. Τζαζ για μπήτνικ / Η παγοθύελλα του Ανγκ Λι. Τι είδε ο Κινέζος στην Αμερική / Διαλύοντας τον Χάρι του Γούντυ Άλλεν. Πέρα από την ηθική, στην αισθητική / Ο κύριος με τα γκρι του Περικλή Χούρσογλου. Κουϊντέτο οπτικών εγχόρδων σε γκρι μινόρε / Η γεύση του κερασιού του Αμπάς Κιαροστάμι. Ζήσε για τη γεύση της ζωής / Τιτανικός του Τζαίημς Κάμερον. Ο Τιτανικός απέθανεν, ζήτω ο τιτάνας έρως! / Άντρες με τα όλα τους του Πήτερ Κατανέο. Μέχρι το τέρμα / Τα φτερά της αγάπης του Ίαν Σόφτλυ. Πεθαίνοντας στη Βενετία από ψεύτικη αγάπη / Βασιλική του Βαγγέλη Σερντάρη. Το αισθητικά αδρανές δράμα του εμφυλίου / Ξέφρενες νύχτες του Πωλ Τόμας Άντερσον. Πέρα από την ηθική, στην ηδονή / Το τέλος της βίας του Βιμ Βέντερς. Η βία δεν άρχισε κάποια 17η Νοέμβρη / Καυτή σάρκα του Πέδρο Αλμοδόβαρ. Η εξουσία στο μπωντουάρ / Ο δικηγόρος του Διαβόλου του Ταίυλορ Χάκφορντ. Η θεοδικία / Ο μπαμπάς λείπει σε ταξίδι για δουλειές του Έμιρ Κουστουρίτσα. Η παιδική ιστορία ενός αιδοίου] [Τιμή πώλησης: 17,04 ευρώ. Με έκπτωση: 13,00 ευρώ]

ΡΙΦΕΝΣΤΑΛ, ΛΕΝΙ [LENI RIEFENSTAHL]: Άγριος αιώνας. Αυτοβιογραφία, πρόλογος Μιχάλης Σκαφίδας, μτφ. Τόνια Κοβαλένκο, <Terzo Books>, Αθήνα 1996, σελ. 512 (και 64 σελ. με φωτογραφίες εκτός κειμένου) [Χορός και ταινίες / Τα μεταπολεμικά χρόνια / Αφρική / Ευρετήριο] [Τιμή πώλησης: 53,50 ευρώ. Με έκπτωση: 40,00 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΣΟΛΔΑΤΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ: Η ιστορία του γυμνού στον κινηματογράφο, <Εκδόσεις Ψυχογιός>, Αθήνα 2010, σελ. 551 [Τιμή πώλησης: 30,30 ευρώ. Με έκπτωση: 27,00 ευρώ]

ΣΟΝΤΑΓΚ, ΣΟΥΖΑΝ [SUSAN SONTAG]: Η γοητεία του φασισμού. (Δύο δοκίμια), εισαγωγικό σημείωμα-μτφ.-σημειώσεις Γεράσιμος Λυκιαρδόπουλος, Αθήνα 2010, σελ. 84 [Η γοητεία του φασισμού {Για την Λένι Ρίφενσταλ} / Ο Χίτλερ του Ζύμπερμπεργκ] [Τιμή πώλησης: 10,00 ευρώ. Με έκπτωση: 9,00 ευρώ]

ΣΟΥΜΑΣ, ΘΟΔΩΡΟΣ: Κινηματογράφος και έρωτας, <Αιγόκερως>, Αθήνα 2005, σελ. 315 [Τιμή πώλησης: 21,30 ευρώ. Με έκπτωση: 16,00 ευρώ]

ΤΑΡΚΟΦΣΚΙ, ΑΝΤΡΕΪ: Σμιλεύοντας το χρόνο, εισαγωγικό σημείωμα-μτφ. Σεραφείμ Βελέντζας, <Νεφέλη>, Αθήνα 1987, σελ. 315 [Τιμή πώλησης: 16,33 ευρώ. Με έκπτωση: 12,00 ευρώ]

ΤΑΡΚΟΦΣΚΙ, ΑΝΤΡΕΪ: Μαρτυρολόγιο. Ημερολόγια 1970-1986, πρόλογος-μτφ. Αλέξανδρος Ίσαρης, <Νεφέλη>, Αθήνα 1990, σελ. 434 [Τιμή πώλησης: 50,00 ευρώ. Με έκπτωση: 37,50 ευρώ]

Αφιερώματα περιοδικώv

Διαβάζω, τχ. 75, 10 Αυγούστου 1983: Λογοτεχνία και κινηματογράφος, επιμέλεια Γιώργος Γαλάντης [Ανυπόγραφο: «Λογοτεχνία και κινηματογράφος» / Βασίλης Ραφαηλίδης: «Όλες οι τέχνες έχουν ανάγκη απ’ τον κινηματογράφο» / Γιώργος Διζικιρίκης: «Λογοτεχνία και κινηματογράφος» / Ολιβιέ Κοντ: «Τρεις Αμερικανοί συγγραφείς στο Χόλλυγουντ», μτφ. Άλκηστις Σουλογιάννη {Για τους Έρνεστ Χεμινγουαίϋ, Ραίϋμοντ Τσάντλερ και Φ. Σκοτ Φιτζέραλντ} / Ανυπόγραφο: «Φιλμογραφίες» {Καταγράφονται τα έργα των Έρνεστ Χεμινγουαίϋ, Ραίυμοντ Τσάντλερ και Φ. Σκοτ Φιτζέραλντ} / Στάθης Βαλούκος: «Η κλασική ρωσική λογοτεχνία στον κινηματογράφο» / Jean A. Gili: «Ο συγγραφέας και η εικόνα», μτφ. Άντα Κάττουλα / Γιάννης Σολδάτος: «Ελληνικός κινηματογράφος και λογοτεχνία» / Γιάννης Σολδάτος: «Εκδόσεις με σενάρια ελληνικών και ξένων ταινιών» / Αλαίν Ρομπ-Γκριγιέ: «Δυο δραστηριότητες εντελώς ανεξάρτητες η μια απ’ την άλλη», μτφ. Άντα Κάττουλα {Συνέντευξη στον J. J. Brochier}] [Τιμή πώλησης: 10,00 ευρώ. Με έκπτωση: 7,50 ευρώ]

Διαβάζω, τχ. 290, 24 Ιουνίου 1992: Το σενάριο, επιμέλεια αφιερώματος Σώτη Τριανταφύλλου [Ανυπόγραφο: «Το σενάριο» / Στέλιος Ρογκάκος: «Η περιπέτεια του σεναρίου» / Γιάννης Σολδάτος: «Παράλληλη μελοδραματική δράση στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο» / Σώτη Τριανταφύλλου: «Για τη λογοτεχνία και το σενάριο στην εποχή των Οργισμένων. Η επαρχιώτικη προφορά. (Όπου ο Τζο Λάμπτον ανεβαίνει στην κορυφή)» / Νίκος Παναγιωτόπουλος: «‘Το σενάριο υπάρχει αφού τελειώσει η ταινία’», συνέντευξη στους Νίκο Γραμματικό και Αντώνη Κόκκινο / Σούζο Κέγκι ντ’ Αμίκο: «Συνέντευξη», μτφ. Τόνια Μάκρα {Συνέντευξη στην Giovanna Angeli για το περιοδικό Cinématographe, τχ. 53}] [Τιμή πώλησης: 10,00 ευρώ. Με έκπτωση: 7,50 ευρώ]

Διαβάζω, τχ. 329, 16 Φεβρουαρίου 1994: Ο ήχος της εικόνας, επιμέλεια αφιερώματος Ηλέκτρα Βενάκη [Ανυπόγραφο: «Ο ήχος της εικόνας» / Ηλέκτρα Βενάκη: «Μικρό χρονικό του ήχου» / Ηλέκτρα Βενάκη: «Αισθητικές κλασικές τάσεις και νεοτερισμοί στον μονοφωνικό κινηματογράφο» / Ηλέκτρα Βενάκη: «Η φωνή στο Ένας καταδικασμένος σε θάνατο δραπέτευσε του Ρ. Μπρεσσόν» / Θωμάς Σλιώμης: «Το φιλμικό σώμα και ο ‘από μηχανής Θεός’. Ένα κείμενο για τον κινηματογράφο και την κινηματογραφική μουσική» / Μισέλ Σιόν: «Ο ήχος στον κινηματογράφο την εποχή του Dolby Stereo. Νέες αισθητικές δυνατότητες», μτφ. Νίκος Ζαραγκόπουλος / Ηλέκτρα Βενάκη: «Τι είναι, λοιπόν, το Dolby;»] [Τιμή πώλησης: 10,00 ευρώ. Με έκπτωση: 7,50 ευρώ]

Διαβάζω, τχ. 457, Δεκέμβριος 2004: Θόδωρος Αγγελόπουλος, επιμέλεια Αιμιλία Καραλή [Ανυπόγραφο: «Θόδωρος Αγγελόπουλος» / Ελένη Καραΐνδρου: «Από το Ταξίδι στα Κύθηρα στο Λιβάδι που δακρύζει» / Πέτρος Μάρκαρης: «Ιστορία και ιστορική απόσταση. Οι μπρεχτικές αναφορές στις ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου» / Θανάσης Σκαμνάκης: «Η Αριστερά (και η ιστορία) στο έργο του Θόδωρου Αγγελόπουλου» / Μάνος Στεφανίδης: «Θόδωρος Αγγελόπουλος. Η γενεαλογία της εικόνας» / Αιμιλία Καραλή: «Λογοτεχνικοί τρόποι στον κινηματογράφο του Θόδωρου Αγγελόπουλου» / Ειρήνη Στάθη: «Ποιητική του ταξιδιού στον Θόδωρο Αγγελόπουλο. Ο νομάς ποιητής στην ομίχλη του χρόνου» / Ελένη Παναρέτου: «Η στίξη ως σκηνοθετική οδηγία. Ο Θίασος του Θόδωρου Αγγελόπουλου» / Αντρέα Μαρινάρι: «Η μνήμη των νερών», μτφ. Μιχαήλ Λειβαδιώτης] [Τιμή πώλησης: 10,00 ευρώ. Με έκπτωση: 7,50 ευρώ]

Διαβάζω, τχ. 473, Απρίλιος 2007: Ποιος είναι ο ελληνικός κινηματογράφος; επιμέλεια Σωτήρης Δημητρίου [Ανυπόγραφο: «Ποιος είναι ο ελληνικός κινηματογράφος; Ένα δεύτερο βλέμμα» / Σωτήρης Δημητρίου: «Ένα ακόμα βλέμμα στον ελληνικό κινηματογράφο» / Στέλλα Θεοδωράκη: «Τόλμη και αναποφασιστικότητα στο σημερινό ελληνικό κινηματογράφο» / Κώστας Τερζής: «Στα σύνορα ‘παλιού’ και ‘νέου’ κινηματογράφου» / Στέλιος Κυμιωνής: «Ανταγωνισμοί στον ελληνικό κινηματογράφο ’80» / Αφροδίτη Νικολαΐδου: «Η πόλη-κατώφλι: Η Αθήνα σε τρεις ελληνικές ταινίες» / Ηλέκτρα Βενάκη: «Ο ήχος στον ελληνικό κινηματογράφο. Ο ψηφιακός ήχος στις ελληνικές ταινίες και οι νέες προκλήσεις» / Στέλλα Βατούγιου: «Ο λαϊκός χαρακτήρας του ελληνικού κινηματογράφου την περίοδο 1950-1970» / Έλενα Χρηστοπούλου: «Ο Έλληνας και το μπλοκμπάστερ» / Σπύρος Κακουριώτης: «Μνήμες αντίστασης και εμφυλίου στο ελληνικό σινεμά 1945-1985»] [Τιμή πώλησης: 6,00 ευρώ. Με έκπτωση: 4,50 ευρώ]

Κ, τχ. 9, Νοέμβριος 2005: Θόδωρος Αγγελόπουλος [Αιμιλία Καραλή: «Λογοτεχνικοί τρόποι στον κινηματογράφο του Θ. Αγγελόπουλου» / Πέτρος Μάρκαρης: «Ιστορία και ιστορική απόσταση. Οι μπρεχτικές αναφορές στις ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου» / Ελένη Παναρέτου: «Η στίξη ως σκηνοθετική οδηγία. Ο θίασος του Θ. Αγγελόπουλου»] [Τιμή πώληση: 12,06 ευρώ. Με έκπτωση: 9,00 ευρώ]

Φιλμ, τχ. 2, Καλοκαίρι [19]74: Ο κινηματογράφος του τρίτου κόσμου [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Φιλμ, τχ. 3, Φθινόπωρο [19]74: Ο Νέος Ελληνικός Κινηματογράφος [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Φιλμ, τχ. 4, Χειμώνας [19]74-[19]75: Κινηματογράφος και σημειολογία [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Φιλμ, τχ. 5, Άνοιξη 1975: Σύγχρονη σημειολογία και φιλμολογία [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Film_PrwtoporiaΦιλμ, τχ. 7, Φθινόπωρο 1975: Πρωτοπορία [Τζιμ Μόρρισον: «Σημειώσεις για την όραση», δεν αναφέρεται μεταφραστής / F. T. Marinetti – Bruno Corra – E{milio} Settimelli – Arnaldo Ginna – G{iacomo} Balla – Remo Chiti: «La cinematografia futurista», δεν αναφέρεται μεταφραστής {Μανιφέστο} / Dominique Noguez: «Από τον φουτουρισμό στο αντεργκράουντ», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Γιάννης Βασιλειάδης: «Η ρωσική σχολή» / Σ. Μ. Αϊζενστάιν: «Η διαλεκτική προσέγγιση της κινηματογραφικής μορφής», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Jonas Mekas: «Σημειώσεις πάνω στον νέο αμερικάνικο κινηματογράφο», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Jean-Marie Straub: «Fragmenta», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Γιάννης Δραγώνας: «Δύο κείμενα» {«Φιλμικές θεωρήσεις και προτάσεις», «Απεικονίζον – Απεικονιζόμενο – Εικόνα»} / Σωτήρης Δημητρίου: «Δομισμός – Φιλολογική σημειολογία και διαλεκτικός υλισμός»] [Τιμή πώλησης: 25,50 ευρώ. Με έκπτωση: 19,00 ευρώ]

Φιλμ, τχ. 8, Χειμώνας [19]75-[19]76: Πρωτοπορίες – Νέος Ελληνικός Κινηματογράφος [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Φιλμ, τχ. 10, Καλοκαίρι 1976: Κινηματογράφος: Τέχνη, εμπόριο, γλώσσα [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Φιλμ, τχ. 11, Φθινόπωρο 1976: Ελληνικός κινηματογράφος – Cinema Nôvo [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Φιλμ, τχ. 13, Άνοιξη 1977: Κινηματογράφος – Ψυχανάλυση [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Φιλμ, τχ. 14, Καλοκαίρι-Φθινόπωρο [19]77: Cinema Nôvo [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Φιλμ, τχ. 18, Νοέμβρης 1979: Κινηματογράφος – Μουσική [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Φιλμ, τχ. 20, Ιούλης 1980: Πειραματικός κινηματογράφος [Umberto Barbaro: «La camera oscura», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Edoardo Bruno: «‘Ο ιστορισμός της φαντασίας’», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Alessandro Cappabianca: «Η αντι-μεταφυσική του ορατού», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Glauber Rocha: «Εισαγωγή στην κριτική θεώρηση του βραζιλιάνικου κινηματογράφου», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Noemi Blumenkraz-Onimus: «Bruno Corradini: ‘Αφηρημένος κινηματογράφος – Χρωματική μουσική (1912)’», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Bruno Corradini: «Αφηρημένος κινηματογράφος – Χρωματική μουσική», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Leopold Survage: «Ο χρωματιστός ρυθμός», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Gianni Rondolino: «Παρατηρήσεις πάνω στην ιστορική πρωτοπορία: Κινηματογράφος και ζωγραφική», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Marc Debard: «Οι οφθαλμίατροι του μέλλοντος», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Θανάσης Ρεντζής: «Ένα υστερόγραφο για το χρώμα στη Βιο-γραφία» / John Halas: «Για την animation», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Dominique Noguez: «Τι είναι ο πειραματικός κινηματογράφος», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Pier Paolo Pasolini: «Θεωρία των κολλήσεων», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Christian Metz: «Το τρυκ και ο κινηματογράφος», δεν αναφέρεται μεταφραστής] [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ]

Φιλμ, τχ. 23, Νοέμβρης 1982: [Σοβιετικός κινηματογράφος] [Richard Taylor: «Θεωρία και πολιτική του σοβιετικού κινηματογράφου στα χρόνια της Επανάστασης», δεν αναφέρεται μεταφραστής / Σεργκέι Αϊζενστάιν: «Σημειώσεις για ένα φιλμ πάνω στο ‘Κεφάλαιο’», ανυπόγραφες σημειώσεις, δεν αναφέρεται μεταφραστής / Γιάννης Βασιλειάδης: «Ο σύγχρονος σοβιετικός κινηματογράφος» / Γιάννης Βασιλειάδης: «Ο Αντρέι Ταρκόφσκι και ο ‘Αντρέι Ρουμπλιόφ’»] [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Φιλμ, τχ. 26, Οκτώβρης 1983: Η ηλεκτρονική επανάσταση [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Φιλμ, τχ. 27, Γενάρης 1984: Νέα τεχνολογία: Special Effects – Video Rock [Τιμή πώλησης: 22,00 ευρώ. Με έκπτωση: 16,50 ευρώ] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Advertisements

Σχολιάστε

Filed under ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s