ΜΑΡΤΙΝ ΧΑΪΝΤΕΓΚΕΡ

ΧΑΪΝΤΕΓΚΕΡ, ΜΑΡΤΙΝ [MARTIN HEIDEGGER]: Περί της ουσίας της αληθείας, πρόλογος Κ. Δ. Γεωργούλης, μτφ.-σημειώσεις Α. Ιωάννου, Αθήναι 1958, σελ. 42 [Προοίμιο / Η τρέχουσα έννοια της αληθείας / Η εσωτερική δυνατότης της συμφωνίας / Η βάσις της δυνατοποιήσεως μιας συμφωνίας / Η ουσία της ελευθερίας / Η ουσία της αληθείας / Η μη-αλήθεια ως απόκρυψις / Η μη-αλήθεια ως περιπλάνησις / Το πρόβλημα της αληθείας και η φιλοσοφία / Σημείωμα] [Τιμή πώλησης: 20,00 ευρώ. Με έκπτωση: 15,00 ευρώ.] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΧΑΪΝΤΕΓΚΕΡ, ΜΑΡΤΙΝ [MARTIN HEIDEGGER]: Εισαγωγή στη μεταφυσική, εισαγωγή-μτφ.-σημειώσεις-επιλεγόμενα Χρήστος Μαλεβίτσης, <‘Δωδώνη’>, Αθήνα 1973, σελ. 295 (και 4 σελ. με φωτογραφίες εκτός κειμένου) [Εισαγωγική παρατήρηση / Το θεμελιώδες ερώτημα της μεταφυσικής / Η γραμματική και η ετυμολογία της λέξης ‘είναι’ {Προοίμιο – Η γραμματική της λέξης ‘είναι’ – Η ετυμολογία της λέξης ‘sein’} / Το ερώτημα περί της ουσίας του ‘είναι’ / Ο περιορισμός του είναι {Προοίμιο – Είναι και γίγνεσθαι – Είναι και φαίνεσθαι – Είναι και σκέπτεσθαι – Είναι και οφείλειν} / Παράρτημα: Επιστολή του Χάιντεγκερ προς τον Ρίτσαρντσον] [Τιμή πώλησης: 21,30 ευρώ. Με έκπτωση: 14,00 ευρώ.] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΧΑΪΝΤΕΓΚΕΡ, ΜΑΡΤΙΝ [MARTIN HEIDEGGER]: Φαινομενολογία και θεολογία, εισαγωγή-μτφ.-σχόλια Γιάννης Τζαβάρας, <Εποπτεία>, Αθήνα 1979, σελ. 79 [Πρόλογος του συγγραφέα / Φαινομενολογία και θεολογία {Προοίμιο – Η θετικότητα της θεολογίας – Η επιστημονικότητα της θεολογίας – Η σχέση της θεολογίας ως θετικής επιστήμης προς τη φιλοσοφία} / Μερικές υποδείξεις πάνω σε κεφαλαιώδη ζητήματα του θεολογικού διαλόγου περί ‘Το πρόβλημα ενός μη-αντικειμενοποιητικού σκέπτεσθαι και ομιλείν μες στη σημερινή θεολογία’ {Προοίμιο – Μερικά πάνω στο δεύτερο θέμα – Προσθήκη στις υποδείξεις} / Γλωσσάρι / Πίνακας ελληνικών όρων] [Τιμή πώλησης: 20,00 ευρώ. Με έκπτωση: 15,00 ευρώ.]

ti_einai_h_filosofiaΧΑΪΝΤΕΓΚΕΡ, ΜΑΡΤΙΝ [MARTIN HEIDEGGER]: Τι είναι η φιλοσοφία; εισαγωγή-μτφ.-σχόλια Βαγγέλης Μπιτσώρης, δίγλωσση έκδοση, <Άγρα>, Αθήνα 1986, σελ. 298 [Η διάλεξη Τι είναι η φιλοσοφία; συνδέεται με την πρώτη ζωντανή παρουσία του Martin Heidegger στη Γαλλία τον Αύγουστο του 1955, στο συνέδριο του Cerisy-la-Salle, και συνέβαλε στην επανεκτίμηση του χαϊντεγκεριανού στοχασμού κατά τη μεταπολεμική περίοδο. Το κείμενο αναπτύσσεται έχοντας ως αφετηρία μία και μοναδική λέξη, η οποία είναι το πέρας του τίτλου-ερωτήματος: φιλοσοφία. Η ανάπτυξη είναι χρονική, συνοψίζει όλη την ιστορία της φιλοσοφίας, από τους προσωκρατικούς, από την έναρξη της μεταφυσικής στον Πλάτωνα ως το τέλος της, στον Nietzsche. Πρόκειται λοιπόν για χρονολογική έκθεση των διαφόρων φάσεων της φιλοσοφίας; Πώς είναι δυνατόν ο εισηγητής της υπέρβασης της φιλοσοφίας, θεωρούμενης ως μεταφυσικής, να περιορίζεται στην απλή εξιστόρηση ή και εκτίμηση αυτής της πορείας και στον καθορισμό της ουσίας της; Ο Heidegger ιστοριογράφος της φιλοσοφίας; Οπωσδήποτε η διάλεξη αυτή πραγματεύεται και την ιστορία της φιλοσοφίας, αλλά από τη σκοπιά της ιστορίας, όχι της ιστοριογραφίας. Η διαχρονική χαϊντεγκεριανή θεώρηση της ιστορίας της φιλοσοφίας βλέπει προς τα πίσω, οπισθοδρομεί. Σημασία έχει η έναρξη της φιλοσοφίας που πολλές φορές προδικάζει και το τέλος της. Πίσω όμως από την έναρξη κρύβεται η απαρχή, πίσω από τον Πλάτωνα υπάρχει ο προσωκρατικός στοχασμός, πίσω από την φιλοσοφίαν αναμένει η φιλία της σοφίας. Συνεπώς ο τίτλος της διάλεξης είναι απατηλός, υπονομευμένος· αναζητείται η ουσία της φιλοσοφίας για ν’ ανακαλύψουμε την ουσία της φιλίας της σοφίας. Οι απαντήσεις του Heidegger στις ερωτήσεις που τίθενται από τον ίδιο είτε από τρίτους είναι πάντοτε απορηματικές, σχεδόν αντερωτήματα. Εδώ, στην κλασική, τυπικά φιλοσοφική και συνάμα απλή ερώτηση η απάντηση είναι επιγραμματική, θα λέγαμε μονολεκτική. Τι είναι η φιλοσοφία; Ομολογία. Η φιλοσοφία είτε ως προπλατωνική φιλία της σοφίας είτε ως μεταφυσική ομολογεί προς το Είναι των όντων. Ο εκτενής σχολιασμός της διάλεξης είναι μια περιδιάβαση στα κείμενα του Heidegger· διασαφηνίζει φράσεις, λέξεις, έννοιες που είναι επίμαχες και σημαντικές. Ωστόσο αυτή η διασάφηση λαμβάνει πάντοτε υπόψη της εξέλιξη του χαϊντεγκεριανού στοχασμού στο σύνολό της και γι’ αυτό πολλές φορές οι αναφορές στα κείμενα του Heidegger υπερβαίνουν το έτος έκδοσης της διάλεξης (1956).] [Τιμή πώλησης: 67,00 ευρώ. Με έκπτωση: 50,00 ευρώ.]

ΧΑΪΝΤΕΓΚΕΡ, ΜΑΡΤΙΝ [MARTIN HEIDEGGER]: Η προέλευση του έργου τέχνης, εισαγωγή-μτφ.-σχόλια Γιάννης Τζαβάρας, <Δωδώνη>, Αθήνα – Γιάννινα 1986, σελ. 153 [Προοίμιο / Το πράγμα και το έργο τέχνης / Το έργο τέχνης και η αλήθεια / Η αλήθεια και η τέχνη / Επίλογος / Προσθήκη / Πίνακας ελληνικών όρων / Γερμανοελληνικό γλωσσάρι / Πίνακας κυρίων ονομάτων] [Τιμή πώλησης: 10,65 ευρώ. Με έκπτωση: 8,00 ευρώ.]

ΧΑΪΝΤΕΓΚΕΡ, ΜΑΡΤΙΝ [MARTIN HEIDEGGER]: Από μία συνομιλία για την γλώσσα. (Ανάμεσα σε έναν Ιάπωνα και έναν ερωτώντα), προλογικό σημείωμα-μτφ.-σημειώσεις-σχόλιο-επίμετρο Κώστας Γεμενετζής, πρόλογος Tomio Tezuka, <Ρόπτρον>, Αθήνα 1991, σελ. 258 [‘‘Το βιβλίο αρχίζει με ένα κείμενο του Tomio Tezuka, του συνομιλητή του Χάιντεγκερ, σχετικό με την προκείμενη συνομιλία… Το κείμενο του Ιάπωνα είναι ένα ντοκουμέντο της συνομιλίας. Το έργο του Χάιντεγκερ είναι η εμπειρία αυτής της συνομιλίας μέσα από τον χώρο της νόησης. Οι δύο πραγματικότητες, εκείνη του ντοκουμέντου κι εκείνη της νόησης, βρίσκονται σε μία αναγκαία και συνάμα ελεύθερη συσχέτιση μεταξύ τους…’’ (Κώστας Γεμενετζής)] [Τιμή πώλησης: 34,50 ευρώ. Με έκπτωση: 26,00 ευρώ.] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

Ti_einai_metafysikhΧΑΪΝΤΕΓΚΕΡ, ΜΑΡΤΙΝ [MARTIN HEIDEGGER]: Τι είναι μεταφυσική;, προλεγόμενα-μτφ.-σχόλια Π. Κ. Θανασάς, επίμετρο H.-G. Gadamer, <Εκδόσεις Πατάκη>, Αθήνα 2000, σελ. 198 [Τι είναι μεταφυσική; {Προοίμιο – Η ανάπτυξη ενός μεταφυσικού ερωτήματος – Η επεξεργασία του ερωτήματος – Η απάντηση του ερωτήματος} / Επίλογος (1943) / Εισαγωγή: Η επάνοδος στο θεμέλιο της μεταφυσικής (1949) / Πίνακας γερμανικών όρων] [Τιμή πώλησης: 12,68 ευρώ. Με έκπτωση: 8,00 ευρώ.]

ΧΑΪΝΤΕΓΚΕΡ, ΜΑΡΤΙΝ [MARTIN HEIDEGGER]: Τι είναι μεταφυσική; προλεγόμενα-μτφ.-σχόλια Π. Κ. Θανασάς, δεύτερη έκδοση, <Εκδόσεις Πατάκη>, Αθήνα 2002, σελ. 198 [Τιμή πώλησης: 12,74 ευρώ. Με έκπτωση: 8,00 ευρώ.]

Μελέτες για τον Μάρτιν Χάιντεγκερ

9f653e75-1ed8-4581-9543-8cbda7a64fda_150x150ΓΚΟΛΝΤΜΑΝ, ΛΥΣΙΕΝ [LUCIEN GOLDMANN]: Εισαγωγή στον Λούκατς και στον Χάιντεγκερ, εισαγωγικό σημείωμα-μτφ. Μανόλης Λαμπρίδης, δεύτερη έκδοση, <Έρασμος>, Αθήνα 2009, σελ. 45 [Τιμή πώλησης: 5,28 ευρώ. Με έκπτωση: 4,00 ευρώ.]

 

ΔΙΖΙΚΙΡΙΚΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ: ‘Ας τελειώνουμε με τον Χάιντεγκερ’. Κριτική της χαϊντεγκεριανής φιλοσοφίας, πρόλογος-επιμέλεια Απόστολος Αποστόλου, <Προσκήνιο>, Αθήνα 2007(;), σελ. 95 [Ας τελειώνουμε με τον Χάιντεγκερ {Προοίμιο – Με την καλομελετημένη εισβολή των Γερμανών στη Ρωσία, όλοι περίμεναν τη συντριβή του ρωσικού στρατού από στιγμή σε στιγμή – Χάιντεγκερ: ‘Τα υπέροχα χέρια του Χίτλερ’} / ‘Ο φασισμός γεννήθηκε μέσα στο σπίτι του’ / Ο Χάιντεγκερ είχε μεγάλη απήχηση στους συντηρητικούς φιλοσόφους… / Ο Χάιντεγκερ ήταν πεπεισμένος ναζιστής / Ο Χάιντεγκερ και ο ναζιστικός ολοκληρωτισμός {Προοίμιο – Ο Μποχένσκι προσπάθησε να ερμηνεύσει τον Χάιντεγκερ} / Χάιντεγκερ: ‘Το φως του είναι, έννοια σκοτεινή’ {Προοίμιο – Μια ερώτηση χωρίς απάντηση. Ποια η βασική ιθύνουσα πορεία; Τι σημαίνει ‘είναι’; – Το είναι παραμένει: ‘αόριστο’, ‘ανυπόστατο’, ‘σκέτο μύθευμα’} / Ο Χάιντεγκερ και η έλλειψη μιας ακριβολογημένης διαλεκτικής γλώσσας {Προοίμιο – ‘Αποκαλυπτική’ τάση του Χάιντεγκερ ως θέση έντονης αντιεπιστημονικής και αντιτεχνικής ιδεολογίας – Μια συνήθης ερμηνεία της χαϊντεγκεριανής φιλοσοφίας: Ο άνθρωπος παρουσιάζει μια αυθεντική ζώνη και μια μη αυθεντική – Συνεχίζω με κάποιες γενικότερες απόψεις} / Ηράκλειτος και Παρμενίδης: Το ‘είναι’ των Ελλήνων και το ‘είναι’ του Χάιντεγκερ {Προοίμιο – Ο Χάιντεγκερ είναι πάντα εχθρικός προς τον ορθολογισμό, ενώ δέχεται την ‘Πρωΐα χώρα’ των φιλοσόφων της Ιωνίας – Η ‘άλλη σκέψη’ – Η συλλογιστική του Χάιντεγκερ χρειάζεται επανεξέταση} / Ο φιλόσοφος Κώστας Αξελός και ο Χάιντεγκερ {Προοίμιο – Ο μύθος του απολιτικού Χάιντεγκερ καταρρίπτεται – Η λατινική γλώσσα – Η γερμανική γλώσσα και το ‘είναι’ – Ο Χάιντεγκερ, το είναι η τέχνη και τα πράγματα – Τέχνη και τεχνική: Τελικός σκοπός = Το νόημα κατά Σολωμό – Ο Βαν Γκογκ και τα ‘χωριάτικα παπούτσια’ – Το μεγάλο λάθος του Χάιντεγκερ: Η τέχνη ως αίνιγμα και ως φαινόμενο αλογικό} / Γιατί είναι μεγάλη η ομηρική ποίηση {Προοίμιο – Μυστικισμός: ‘Ο όρος ούτος είναι εκ των μάλλον ασαφών’ λέει ο Λούβαρις – Η τέχνη και τα ‘όντα’ – Ένας Έλληνας ζηλωτής του Χάιντεγκερ – Ο Χάιντεγκερ και τα χρώματα στη ζωγραφική} / Μία σκέψη που δεν ενοχλείται από τις αντιφάσεις της {Προοίμιο – Απόρριψη του ορθολογισμού – Οντολογία – Η αχλή των μυστικών λέξεων – Ο Χάιντεγκερ ‘εν μετεωρισμώ’: ‘Το είναι των όντων’ – Από την ‘κουτή γνώση’ ως τη ‘σκέψη του φύρερ’ – Η ζωγραφική αποκαλύπτει το είναι!} / ‘Το αίνιγμα του θανάτου’ {Προοίμιο – Limbo – Η πραγμάτευση του θανάτου ‘ως καταλύτης του φόβου’ – Στον καιρό μας όλα τίθενται σε πύρινη δοκιμασία – Τι είναι η ‘Γη’ – Τα χαϊντεγκερικά ‘κρυπτογραφήματα’ – Κανένα έργο ανθρώπινο δεν φθάνει σε πέρας μόνο και αποκλειστικά με τις ‘ασυνείδητες λειτουργίες του’ – Η ‘νέα φιλοσοφία’ – ‘Αφασικός λόγος. Σέξτος Εμπειρικός} / ‘Η ιδιαίτερη αποστολή των Γερμανών’ κατά Χάιντεγκερ {Προοίμιο – Η ‘θαμπή’ κατανόηση της τέχνης. Ο Χάιντεγκερ και οι Έλληνες – Έξαρση του είναι και φθορά του στους Έλληνες – Τιθέμενα ζητήματα – Επιτέλους ‘πρέπει να ακούμε και το λόγο’, όπως λέει ο Ηράκλειτος – Ο ελληνικός στοχασμός και η μετάφρασή του στα λατινικά} / Κατακλείδα] [Τιμή πώλησης: 18,00 ευρώ. Με έκπτωση: 13,50 ευρώ.]

ΚΩΣΤΑΡΑΣ, ΓΡΗΓ. ΦΙΛ.: Μάρτιν Χάιντεγκερ. Ο φιλόσοφος της μερίμνης. Εισαγωγή εις την φιλοσοφίαν της υπάρξεως, Αθήναι 1973, σελ. 238 [Τιμή πώλησης: 42,60 ευρώ. Με έκπτωση: 32,00 ευρώ.] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΛΑΙΒΙΤ, ΚΑΡΛ [KARL LÖWITH]: Οι πολιτικές συνέπειες του υπαρξισμού του Χάιντεγκερ, μτφ. Στέφανος Ροζάνης, δεύτερη έκδοση, <Έρασμος>, Αθήνα 2009, σελ. 47 [Τιμή πώλησης: 5,28 ευρώ. Με έκπτωση: 4,00 ευρώ]

Martin_HeideggerΠΑΠΑΓΙΩΡΓΗΣ, ΚΩΣΤΗΣ: Η οντολογία του Μάρτιν Χάιντεγκερ, <Νεφέλη>, Αθήνα 1983, σελ. 215 [Εισαγωγική σημείωση / Εισαγωγή {Ο αποχρών λόγος – Το κενό και το μηδέν – Το ον λέγεται πολλαχώς – Η διαφορά – Το cogito – Η θεωρία του σχηματισμού – Η αναφορικότητα – Ο χρόνος} / Η υπαρκτική αναλυτική {Προχειρότητα και παρεύρεση – Η μέριμνα – Συνύπαρξη και απροσωπία – Εννόηση, ομιλία, πτώση, εύρεση – Η α-λήθεια – Το όχι-ακόμα – Η φωνή της συνείδησης – Η χρονικότητα των υπαρκτικών δομών – Η ιστορικότητα} / Μετά το Είναι και χρόνος {Η τεχνική – Η ποίηση}] [Τιμή πώλησης: 34,00 ευρώ. Με έκπτωση: 25,50 ευρώ.] [ΕΠΩΛΗΘΗ]

ΠΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ-ΒΑΛΑΛΑ, ΤΕΡΕΖΑ [Τερέζα Πεντζοπούλου-Βαλαλά]: Χάιντεγκερ. Ο φιλόσοφος του λόγου και της σιωπής, πρώτη ανατύπωση, <Εκδόσεις Βάνιας>, Θεσσαλονίκη 2001, σελ. 351 [Εισαγωγή / Α-λήθεια {Προοίμιο – Η θεωρία της αλήθειας στην φιλοσοφία του Χάιντεγκερ} / Το έργο τέχνης {Προοίμιο – Η οντολογική θεμελίωση της τέχνης κατά τον Χάιντεγκερ} / Ερμηνευτική {Προοίμιο – Η ερμηνευτική στον Χάιντεγκερ (Προοίμιο – Η χαϊντεγκεριανή ερμηνευτική – Το χαϊντεγκεριανό ερμηνευτικό)} / Νίτσε {Προοίμιο – Ο Χάιντεγκερ ερμηνευτής του Νίτσε: Η αιώνια επιστροφή του ομοίου (Προοίμιο – Η βούληση για δύναμη ως θεμελιώδης προσδιορισμός του όντος – Ο ευρωπαϊκός μηδενισμός: ‘Ο Θεός είναι νεκρός’) – Η αιώνια επιστροφή του ομοίου} / Επίμετρο {Μάρτιν Χάιντεγκερ: In memoriam – Μάρτιν Χάιντεγκερ 1889-1976 – Πίνακας των παραδόσεων και ασκήσεων του Μάρτιν Χάιντεγκερ} / Βιβλιογραφία / Πίνακας ονομάτων] [Τιμή πώλησης: 27,00 ευρώ. Με έκπτωση: 20,00 ευρώ.]

Αφιερώματα περιοδικών

Διαβάζω, τχ. 161, 11 Φεβρουαρίου 1987: Μάρτιν Χάιντεγκερ [Ανυπόγραφο: «Μάρτιν Χάιντεγκερ» / Φρεντερίκ ντε Τοβαρνικί: «Χρονολόγιο Μάρτιν Χάιντεγκερ», μτφ. Τιτίκα Δημητρούλια / Μάρτιν Χάιντεγκερ: «Γιατί μένουμε στην επαρχία;», μτφ. Τιτίκα Δημητρούλια / Ζαν-Λυκ Μαριόν: «Φαινομενολογικά», μτφ. Τιτίκα Δημητρούλια / Γκυ Μπασέ: «Η επιστροφή στους Έλληνες», μτφ. Τιτίκα Δημητρούλια / Ντομινίκ Ζανικώ: «Η τεχνική: Το ζήτημα του μέλλοντος», μτφ. Τιτίκα Δημητρούλια / Φρανσουά Φεντιέ: «Το πολιτικό ζήτημα», μτφ. Τιτίκα Δημητρούλια {‘Η στάση του Χάιντεγκερ απέναντι στο εθνικοσοσιαλιστικό καθεστώς: Καμία ιδεολογική υποταγή και τελικά μια σκληρή κριτική’} / Μάρτιν Χάιντεγκερ: «Η προέλευση της τέχνης και ο προορισμός της σκέψης», μτφ. Άννα Χουρμουζιάδη / Δημήτρης Μανώλος: «Συνοπτική βιβλιογραφία Μ. Χάιντεγκερ»] [Τιμή πώλησης: 10,00 ευρώ. Με έκπτωση: 7,50 ευρώ.]

Διαβάζω, τχ. 399, Σεπτέμβριος 1999: Μάρτιν Χάιντεγκερ, ο ελληνοκεντρικός, επιμέλεια αφιερώματος Ασημίνα Καραβαντά [Ανυπόγραφο: «Μάρτιν Χάιντεγκερ, ο ελληνοκεντρικός» / Στάθης Γουργουρής: «Πόλις και ποίησις: Το δίλημμα του Χάιντεγκερ» / Τερέζα Πεντζοπούλου-Βαλαλά: «Ο Χάιντεγκερ, ερμηνευτής του Πλάτωνος. Το ‘φαινόμενο’ της αλήθειας» / Γιάννης Τζαβάρας: «Χάιντεγκερ και Αναξίμανδρος» / William V. Spanos: «Ο Παρμενίδης του Χάιντεγκερ: Η επαναπροσέγγιση της κλασικής Ελλάδας στην ‘εποχή της παγκοσμιότητας’», μτφ. Ασημίνα Καραβαντά / Ασημίνα Καραβαντά: «Ο Χάιντεγκερ και ο αγωνιστικός τόπος της πόλης» / Ρόμπερτ Π. Μάρζεκ: «Η υπερεθνική τάξη των πραγμάτων και η σιωπηλή φωνή της αλήθειας», μτφ. Ασημίνα Καραβαντά / Ανυπόγραφο: «Βιβλιογραφία Μάρτιν Χάιντεγκερ»] [Τιμή πώλησης: 10,00 ευρώ. Με έκπτωση: 7,50 ευρώ.]

Λεβιάθαν, τχ. 8, Β΄ περίοδος, 1990: [Αφιέρωμα στον Μάρτιν Χάιντεγκερ] [Γ. Ν. Μερτίκας: «Εισαγωγικό σημείωμα» / Ute Guzzoni: «Προς τα εμπρός αλλά και προς τα πίσω… θέλουμε να κοιτάμε. Κοινά στοιχεία της κριτικής της μεταφυσικής στον Αντόρνο και τον Χάιντεγκερ», μτφ. Μηνάς Κοντός / Γιάννης Τζαβάρας: «Η θεμελιώδης οντολογία του Μάρτιν Χάιντεγκερ» / Κώστας Γεμενετζής: «Η ιστορία του είναι, η δισημαντότητα των λέξεων και το άτοπο της ανθρώπινης παρουσίας» / Alfred Schmidt: «Ο Χάιντεγκερ και η Σχολή της Φραγκφούρτης. Ο χαϊντεγκεριανός μαρξισμός του Χέρμπερτ Μαρκούζε», μτφ. Ναταλία Παπαγιαννοπούλου / Herbert Schnädelbach: «Το φιλοσοφείν μετά τον Χάιντεγκερ και τον Αντόρνο», μτφ. Σοφία Μιχαηλίδου / Μάρτιν Χάιντεγκερ: «Σημεία», μτφ.-σχόλιο Κώστας Γεμενετζής / R. A. Berman – P. Piccone: «Κρυμμένα χαρτιά: Ο νεαρός Χάιντεγκερ και η μεταμοντέρνα διαμάχη», μτφ. Γιώργος Μερτίκας / Μάρτιν Χάιντεγκερ: «Επιστολή στην κόρη του αφεντικού», μτφ. Ν. Σεβαστάκης / {Χέρμπερτ} Μαρκούζε: «{Επιστολές στον Χάιντεγκερ, 1947-1948}», εισαγωγή Barbara Brick, μτφ. Κωνστ. Αντ. Κατσουρός / Νίκος Σεβαστάκης: «Ρωμαντική εμπειρία και νεοτερικότητα»] [Τιμή πώλησης: 12,78 ευρώ. Με έκπτωση: 9,50 ευρώ.] [ΕΠΩΛΗΘΗ]